Athene

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Athene

Bericht door Wiha »

Momenteel ben ik vaak voor het werk in Athene. De weekenden hebben we vrij en ga ik samen met nog een paar collega's rondkijken en door de week 's avonds uit eten. Dit doe ik elke keer in rok. Behalve de momenten op het bedrijf van de klant ben ik in broek (maar wie weet veranderd dat nog een keer 😀).
Onderstaande 2 foto's van mijzelf, eentje bij de Acropolis en de andere bij de wisseling van de wacht bij het graf van de onbekende soldaat.
20240204_180950.jpg
20240204_180627.jpg
Wim
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Athene

Bericht door Alex »

Geweldig Wiha! Een mooi voorbeeld voor velen.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: Athene

Bericht door Corpas »

Leuk, om de een of andere reden is het altijd gemakkelijk om in een buitenlandse stad een rokje te dragen als man. Ik doe dat ook vaak, afgelopen jaar in Londen, Milaan en Montreal, waar ik zelfs een rokje kocht in de Hudson Bay.
Dit is in de Underground in Londen.
DSC02601axx (1).jpg
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Athene

Bericht door Wiha »

Ik loop ook gewoon in Nederland in een rok rond voor ongeveer 90% van de tijd. Ook de meeste keren gewoon naar werk in rok. Het is voor mij op die manier al heel gewoon geworden. Alleen in Nederland voor de dagdagelijkse dingen maak ik niet altijd een foto. Nu in Athene wel en daarom met jullie gedeeld :)
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie