Plassen met rok

Algemene ervaringen met het rok dragen
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Plassen met rok

Bericht door Rik »

minirok58 schreef: 30 nov 2023 17:30 Hey Rik, begrijp ik het goed dat je onder je rokje of jurkje geen ondergoed draagt? Niets mis mee hoor, want dat doe ik al jaren niet, het is heerlijk, luchtig en spannend. Ideaal voor een sanitaire stop, je kunt gewoon zonder problemen ook bij een urinoir terecht.
Met dit koudere weer draag ik er vaak of lange kousen onder of een panty met open kruis. Verder gewoon mannelijk en ga zo overal naar toe.
Nee hoor dat heb je niet goed begrepen. Ik draag ALTIJD ondergoed onder mijn rokken, alleen al om hygiënische redenen. Mag er niet aan denken om ergens op een stoel te gaan zitten en er mogelijks contact is van mijn blote huid op een plek waar net iemand anders blote huid gezeten heeft. Een kortere rok kan al eens verschuiven, vandaar. Indien er toch inkijk zou zijn dan is er niets te zien.
Bovendien heb ik liever dat mijn attributen een beetje deftig ingepakt zitten en niet zomaar rond bengelen :( Naast een slip draag ik trouwens ook heel vaak shapewear om mijn buikje wat te verstoppen. Om te plassen is het dan eerst de rok of jurk omhoog, haakjes van de shapewear losmaken en de slip naar beneden. Enkel als het een langere rok is met veel stof laat ik de rok wel naar beneden zakken maar de meeste van mijn rokken zijn tot net boven de knie en blijven heel makkelijk naar boven hoor.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
minirok58
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2023 17:14

Re: Plassen met rok

Bericht door minirok58 »

Alex schreef: 30 nov 2023 22:20
minirok58 schreef: 30 nov 2023 17:30
Rik schreef: 29 nov 2023 12:09
Met dit koudere weer draag ik er vaak of lange kousen onder of een panty met open kruis. Verder gewoon mannelijk en ga zo overal naar toe.
Ja die kruisloze panties zijn ook fijn hè? Met Black friday-korting heb ik er ook weer een paar ingeslagen bij Soshin…
ja zalig zijn die, welke heb je gekocht? Ik heb zelf tot nu toe een neutrale panty mat open kruis omdat ik me verder ook mannelijk kleed, maar wil toch ook eens een meer spannendere panty met naad proberen.....
Het voelt zo heerlijk om zonder iets eronder de wind onder je rokje te voelen. Ben er zo ook al vaak mee gaan fietsen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Plassen met rok

Bericht door Alex »

minirok58 schreef: 01 dec 2023 14:57
Alex schreef: 30 nov 2023 22:20
minirok58 schreef: 30 nov 2023 17:30

Met dit koudere weer draag ik er vaak of lange kousen onder of een panty met open kruis. Verder gewoon mannelijk en ga zo overal naar toe.
Ja die kruisloze panties zijn ook fijn hè? Met Black friday-korting heb ik er ook weer een paar ingeslagen bij Soshin…
ja zalig zijn die, welke heb je gekocht?


Ik had al een paar keer de Amour Hipp Gloss besteld, waarvan ik weet dat die prettig zit en goed bevalt.
Ik heb nu weer 2x diezelfde, maar ook de Fiore Ouvert en de Amour Diva 30 gekocht. En daarnaast twee mega glanzende panties van Cecilia de Rafael - Eterno Superlucido in zwart en huidkleur. Ik ben benieuwd, die schijnen te glanzen als een spiegel…. De hobby kost wat, maar dan heb je ook wat ;-)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Plassen met rok

Bericht door jonathan7 »

Rik schreef: 01 dec 2023 11:23
minirok58 schreef: 30 nov 2023 17:30 Hey Rik, begrijp ik het goed dat je onder je rokje of jurkje geen ondergoed draagt? Niets mis mee hoor, want dat doe ik al jaren niet, het is heerlijk, luchtig en spannend. Ideaal voor een sanitaire stop, je kunt gewoon zonder problemen ook bij een urinoir terecht.
Met dit koudere weer draag ik er vaak of lange kousen onder of een panty met open kruis. Verder gewoon mannelijk en ga zo overal naar toe.
Nee hoor dat heb je niet goed begrepen. Ik draag ALTIJD ondergoed onder mijn rokken, alleen al om hygiënische redenen. Mag er niet aan denken om ergens op een stoel te gaan zitten en er mogelijks contact is van mijn blote huid op een plek waar net iemand anders blote huid gezeten heeft. Een kortere rok kan al eens verschuiven, vandaar. Indien er toch inkijk zou zijn dan is er niets te zien.
Bovendien heb ik liever dat mijn attributen een beetje deftig ingepakt zitten en niet zomaar rond bengelen :( Naast een slip draag ik trouwens ook heel vaak shapewear om mijn buikje wat te verstoppen. Om te plassen is het dan eerst de rok of jurk omhoog, haakjes van de shapewear losmaken en de slip naar beneden. Enkel als het een langere rok is met veel stof laat ik de rok wel naar beneden zakken maar de meeste van mijn rokken zijn tot net boven de knie en blijven heel makkelijk naar boven hoor.
zonder ondergoed lijkt het mij ook kut bij een erectie, zonder ondergoed kan de pennis vrij groeien, volgens mij moet je wel een hele weide rok hebben wil je geen gigantische bobbel er door heen zien?

En wat betreft die blote huis, dan kan er toch ook bij het dijbeen contact zijn?, blote been tegen stoelpoot, sorry dit begrijp ik dan weer niet.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Plassen met rok

Bericht door Rik »

jonathan7 schreef: 10 dec 2023 19:33 En wat betreft die blote huis, dan kan er toch ook bij het dijbeen contact zijn?, blote been tegen stoelpoot, sorry dit begrijp ik dan weer niet.
Lijkt me wel een hemelsbreed verschil te zijn tussen contact van dij of been tegen een stoelpoot dan dat je met je blote onderkant en genitale streek direct contact hebt met een bank of stoelkussen waar even daarvoor een andere persoon in zijn blote onderkant gezeten heeft. Je wil niet weten wat een gigantische flora en fauna er dan aan je onderkant blijft kleven :o
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: Plassen met rok

Bericht door Corpas »

Rik schreef: 29 nov 2023 12:09
Belinda-Holland schreef: 27 nov 2023 05:21 Ik zit, maar met de rok naar beneden ( en niet omhoog).
Als je ook nog een panty draagt is dat inderdaad handiger omdat je ook die panty naar beneden moet trekken. Als je enkel een rok of jurk draagt is het net heel snel en handig om die omhoog te klappen hoor ;)
Ik draag ook nooit ondergoed onder mijn rokjes en dan is het werkelijk altijd superpraktisch.
Gewoon even onder de rand van je rokje grijpen, heel snel, geen ritsen en zo.
Het valt zelfs op, bij die mannen wc's, dat het het zo snel gaat.
Een man keek daar ooit van op en mompelde: dat is gemakkelijk...
Zeker, zei ik toen.
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Plassen met rok

Bericht door jonathan7 »

Rik schreef: 11 dec 2023 11:24
jonathan7 schreef: 10 dec 2023 19:33 En wat betreft die blote huis, dan kan er toch ook bij het dijbeen contact zijn?, blote been tegen stoelpoot, sorry dit begrijp ik dan weer niet.
Lijkt me wel een hemelsbreed verschil te zijn tussen contact van dij of been tegen een stoelpoot dan dat je met je blote onderkant en genitale streek direct contact hebt met een bank of stoelkussen waar even daarvoor een andere persoon in zijn blote onderkant gezeten heeft. Je wil niet weten wat een gigantische flora en fauna er dan aan je onderkant blijft kleven :o
tja ik heb niet zoveel smetvrees om eerlijk te zijn, een vies zwembad duik ik ook zo in. Daar denk ik niet echt over na.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 522
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Plassen met rok

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 01 dec 2023 11:23
minirok58 schreef: 30 nov 2023 17:30 Hey Rik, begrijp ik het goed dat je onder je rokje of jurkje geen ondergoed draagt? Niets mis mee hoor, want dat doe ik al jaren niet, het is heerlijk, luchtig en spannend. Ideaal voor een sanitaire stop, je kunt gewoon zonder problemen ook bij een urinoir terecht.
Met dit koudere weer draag ik er vaak of lange kousen onder of een panty met open kruis. Verder gewoon mannelijk en ga zo overal naar toe.
Nee hoor dat heb je niet goed begrepen. Ik draag ALTIJD ondergoed onder mijn rokken, alleen al om hygiënische redenen. Mag er niet aan denken om ergens op een stoel te gaan zitten en er mogelijks contact is van mijn blote huid op een plek waar net iemand anders blote huid gezeten heeft. Een kortere rok kan al eens verschuiven, vandaar. Indien er toch inkijk zou zijn dan is er niets te zien.
Bovendien heb ik liever dat mijn attributen een beetje deftig ingepakt zitten en niet zomaar rond bengelen :( Naast een slip draag ik trouwens ook heel vaak shapewear om mijn buikje wat te verstoppen. Om te plassen is het dan eerst de rok of jurk omhoog, haakjes van de shapewear losmaken en de slip naar beneden. Enkel als het een langere rok is met veel stof laat ik de rok wel naar beneden zakken maar de meeste van mijn rokken zijn tot net boven de knie en blijven heel makkelijk naar boven hoor.
Daarin volg ik je 100% @Rik, ik word gek als ik iets zou raken op mijn bloot lijf... Nee, ik kan het zelfs niet verdragen dat mijn billen iets raken, ik wil altijd een jurk 👗 of rok onder mij voelen als ik zit... In de auto van mij ligt zelfs een grote handdoek op mijn zetel... Nee zou ik niet willen... En om terug te komen op dat plassen, ja rok of jurk omhoog en broekje opzij, niet naar beneden trekken ..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Plassen met rok

Bericht door jonathan7 »

Corpas schreef: 12 dec 2023 12:13
Rik schreef: 29 nov 2023 12:09
Belinda-Holland schreef: 27 nov 2023 05:21 Ik zit, maar met de rok naar beneden ( en niet omhoog).
Als je ook nog een panty draagt is dat inderdaad handiger omdat je ook die panty naar beneden moet trekken. Als je enkel een rok of jurk draagt is het net heel snel en handig om die omhoog te klappen hoor ;)
Ik draag ook nooit ondergoed onder mijn rokjes en dan is het werkelijk altijd superpraktisch.
Gewoon even onder de rand van je rokje grijpen, heel snel, geen ritsen en zo.
Het valt zelfs op, bij die mannen wc's, dat het het zo snel gaat.
Een man keek daar ooit van op en mompelde: dat is gemakkelijk...
Zeker, zei ik toen.
En op de fiets? dan mogen mensen tegen je lul aankijken?

Ik geloof er over het algemeen weinig van als mensen zeggen dat ze geen onderbroek onder rokje of jurk dragen (meer stoer doenerijpraat volgens mij), bij dames trouwens ook niet. (nog minder zelfs die zijn vaak zo preuts als wat)
Bovendien als je een stijve krijgt komt er een enorme bobbel in.
Plaats reactie