Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Algemene ervaringen met het rok dragen
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 526
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door Kortrokje »

Jonathan 7...Zijn de meeste leden allemaal oud? Ik denk het niet.. Maar er zijn inderdaad oudere leden bij, inderdaad, denk ik wel ..t is ook te zien wat jij oud vindt? Waar begint dat volgens u, oud zijn? Je kan jong van geest zijn hé... En trouwens oud of jong, jonger, heeft toch totaal niks te maken met het dragen van een rok of jurk? Het is niet de leeftijd dat telt, het is gewoon rokken (jurken) dragen. . Leeftijd is totaal niet belangrijk.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door jonathan7 »

Op een middelbare school zou ik mij er niet (snel) aan wagen denk ik, denk dat je dan wel echt gepest gaat worden.
(zielig uiteraard van die pesters maar het zijt zo, pesters zijn sowiezo ook zielig)
Iemand die lekker in z'n vel zit zal geen lol beleven aan een ander de grond in stampen of belachelijk maken.

Er was ook een jongen die zei dat ie niet van muziek hielt, daar werd wel pesterig/plagerig over gedaan. Ik deed daar overigens niet aan mee.
Ik vond dat toen heel raar/vreemd/gek maar heb nooit intentie gevoeld daar iets mee te doen, dacht toen dat moet ie toch zelf weten?
Hij werdt cultuurbarbaar genoemd. Vind het trouwens wel een opmerkelijke term gezien het soort muziek waar jongeren doorgaans naar luisteren, hedendaagse top 40 cultuur???

De meiden die ik daar kende draagde overigens alleen maar broeken zover ik voor de geest kan halen.
Plaats reactie