Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Andro Gyn
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jan 2008 15:32

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door Andro Gyn »

Prachtig gewoon! Ik heb zaterdag Ludwigcw en Tine voor de eerste keer ontmoet, en het zal me bijblijven! Hun vader-dochter relatie is uniek, en dat niet enkel omwille van papa's "bredere kledijkeuze". Niet evident voor een 16jarige. Ludwigcw, zo'n dochter moet je koesteren!

Nu, de hele dag zal me bijblijven! Ik vond het een heel geslaagde bijeenkomst en heb alleen maar toffe mensen leren kennen! Allemaal sterke persoonlijkheden met een gezonde visie! Ook wat Ludwigcw al aanhaalde, de verscheidenheid waarop er "gerokt" wordt, naar ieders smaak, is verrijkend!

Persoonlijk, maar ik heb dan ook nog niet zoveel ervaring openbaar, had ik het wel wat moeilijk met de talrijke reacties van de mensen... Ik heb dan ook veel bewondering voor de Don Quichotes van dit forum, die dagelijks ten strijde trekken! Zelf kan ik dat nog niet altijd opbrengen, en weegt het ene niet af tegen het andere... Nu, bij ons (Vlaanderen), zijn de mensen toch meer geremd, me dunkt!

Gts, Andro Gyn
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door w-sure »

Jos schreef:en Wichor, je was niet de enige in korte rok; ik vond alleen de zware jas erbij iets minder geslaagd
Ik zal de volgende keer mijn mantel aantrekken. Is een damesmodel dat ik wel vaker draag. Er zitten leuke barokmotieven op. Heeft een paar foutjes in de print maar daardoor was hij goedkoper.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door RokSterNL »

Dat mag de pret van een bijeenkomst van rokdragende mannen niet drukken.
Nico uit Gouda
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:36

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door Nico uit Gouda »

Hallo iedereen. Helaas moest ik verstek laten gaan en dit had ik via e-mail ook Wiha al laten weten die mij hiervoor uitnodigde. Jammer maar helaas! Daarom Ludwigcw hierbij héél hartelijk bedankt voor het maken van de foto. Ik hoop dat ik de volgende keer wél aanwezig kan zijn! Hartelijke rok- en jurkgroeten van Nico uit Gouda. :ugeek:
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door ecokilt »

Hele leuke namiddag. Na zo'n dag heb ik zin om in rok verder te doen (maar dat kon ik echt niet op mijn avondactiviteiten).
Zo'n dag laat ook veel indrukken na.
Ik vond de variatie in onze kleding ook goed. Niet meer dan doodnormaal eigenlijk, want ieder heeft zijn smaak.
Het viel wel op dat we heel wat blikken kregen, soms gelach ...
Als je alleen op stap gaat, is dat toch minder. Natuurlijk val je dan wellicht minder op.
Nog eens bedankt aan de organistoren.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door RokSterNL »

Fijn allemaal om te horen. De volgende bijeenkomst zal in Amsterdam georganiseerd gaan worden.
Nico uit Gouda
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:36

Re: Verslag van de bijeenkomst op 10 oktober 2009

Bericht door Nico uit Gouda »

Hallo RokSter. Dan kom ik zeker! Na hiervoor uitgenodigd te zijn door WiHa natuurlijk. Hartelijke rokgroeten van Nico uit Gouda.
Gesloten