Een dagje uit met de Auto

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
trebron
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2009 11:40

Een dagje uit met de Auto

Bericht door trebron »

Ik was vorige week met mijn vrouw een dagje weg met de Auto wij wilden in een tweedehands winkel kijken naar een kast en misschien naar een rok in het zwart voor mijn . Op weg naar Purmerent moest ik toch even naar toilet want zo even langs de snelweg even staan met de rok omhoog dat wilde ik niet . Dus bij de volgende benzinepomp even eruit en naar de WC . Jullie weten Benzinepomp is het altijd druk maar gewoon even naar de WC geen probleem vele mensen kijken maar niemand zegt iets tegen je . Dus naar Toilet en weer weg , het lijkt wel hoe zelfbewuster jij ermee omgaat des te vanzelfsprekender het is een Man in Rok .
Ik hoop dat Jullie er iets aan hebben om het ook eens te proberen er op uit te trekken in je outfit .
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Een dagje uit met de Auto

Bericht door willi »

Het doet me goed eens te lezen dat er kennelijk vrouwen bestaan die er geen probleem mee hebben met ‘hun man in rok’ te worden gezien. Ik zou er wat voorover hebben als ik ook eens (in rok) een tripje met mijn vrouw kon maken. Lekker ontspannen, zonder gedoe!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Een dagje uit met de Auto

Bericht door RokSterNL »

Dat vind ik wel heel spijtig voor je. Terwijl jij zo'n actief lid en drager bent van trendy kleding.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2109
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Een dagje uit met de Auto

Bericht door Jos »

goed om te horen, dat jij er ook in rok op uit gaat met je vrouw. Ik zelf merk, dat mensen er gemakkelijker mee omgaan, als je niet alleen bent. Zelf ben ik regelmatig met (een van) de kinderen of alleen in rok op pad.
een fervent rokdrager
Plaats reactie