een artistieke nederlander

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

een artistieke nederlander

Bericht door Jos »

een geboren en getogen maastrichtenaar, die zich met vele vormen van kunst bezig houdt, waaronder ook mannenmode.
http://www.saaibestrijding.blogspot.com/
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: een artistieke nederlander

Bericht door Jos »

ik heb Paul Tieman op de hoogte gesteld, dat ik de link naar zijn blog op ons forum heb gezet en kreeg de volgende reactie van hem:

dag Jos
Nee, ik ben inderdaad geen lid van het rokvoormannenforum. Niet omdat ik erop tegen ben of zo, maar ik heb stomweg vrijwel geen tijd om zo'n forum bij te houden.... Ik heb op de Duitse site even een account gemaakt omdat ik het leuk vond om te reageren op de berichten over mijn eigen projekt. Overigens vind ik de kwestie of mannen nou wel of niet een rok kunnen dragen niet zo heel spannend, ivoor mij is dat de normaalste zaak van de wereld. Ik denk met Saaibestrijding al wat verder, en probeer de individuele vrijheid voor mannen om te dragen wat ze willen te vergroten. Ach ja, en iemand moet beginnen in het openbaar, toch? Vandaar ook dat ik altijd gewoon mijn echte naam gebruik, en in Maastricht gewoon in een rok of andere "rare" kleding op straat loop.
groet en veel dank voor de link!

Paul
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: een artistieke nederlander

Bericht door willi »

En zo hoort het ook!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie