modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Bericht door Wiha »

In januari is er naast Milaan ook een modeshow geweest in Parijs. O.a. Givenchy en Jean Paul Gaultier hadden mannen rokken in de collectie. Ik heb ze toegevoegd aan het fotoalbum. Onderstaand een paar voorbeelden:
Givenchy 2010 najaar
Givenchy 2010 najaar
Jean Paul Gaultier 2010 najaar
Jean Paul Gaultier 2010 najaar
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
john
Berichten: 230
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Bericht door john »

Laten we eerst maar eens de zomercollectie van een zweeds modehuis afwachten.
Hun rokken zullen wel weer uitverkocht zijn voordat ze in de winkel liggen :)

John
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Bericht door rokwens »

De gelaatsuitrukkingen van de toeschouwers bij " Gaultier" spreken voor zichzelf. Op zijn zachts uitgedrukt " niet enthousiast " Begrijpelijk, met zo'n belachelijke muts erbij....
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Bericht door Jos »

de meeste blikken zijn naar beneden gericht; ze zullen dus of naar de laarzen of naar de lange jas kijken, lijkt mij.
of zouden ze toch de rok hebben gezien :?:
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Bericht door willi »

Ik vindt de vormgeving nog steeds te truttig. En dat ligt niet aan de rokken, maar aan de rest.
Weer zo'n dom hooggesloten (wit) t-shirt en dat oubollige gedoe aan die benen.
Als je benen ziet, moet je er iets moois van maken. Iets wat past bij een vrijhangend kledingstuk boven de knie.
Het huidige mannenschoeisel is nog steeds niet om aan te zien. (vind ik)

Ik krijg trouwens ook de indruk dat de modellen er zich niet prettig in voelen. Ze presenteren deze kleding niet, ze sjokken erin. Op de welbekende ongeïnteresseerde mannenmanier
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: modeshow Parijs 2010 najaar collectie

Bericht door rokwens »

Klopt Willy, geen van beide outfits moeten ze me cadeau doen. Wanneer beginnen we er zelf aan ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Plaats reactie