Laarzen voor mannen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Laarzen voor mannen

Bericht door masker »

Jammer Rokster dat je het zo ervaart.
Ik denk dat je wel degelijk een goede bijdrage levert aan de discussies hier op het forum. Dat mensen soms eens even niet of langzaam reageren zegt ook niet veel over jouw onderwerpen of schrijfstijl, maar zegt veel meer over of mensen tijd en zin hebben antwoord te geven.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar soms zit je met iemand in een discussie en kom je snel even daarvoor kijken terwijl het lezen van berichten van anderen dan even moeten wachten tot het weekend. Dit is verder niet negatief naar jou of wie dan ook, maar ik leg het mezelf op omdat ik een full-time studie doe, een part-time baan heb en ook nog ergens tijd zoek voor een sociaal leven.
Degene die dit herkennen knikken nu vast achter hun PC, maar misschien moeten jullie het ook even laten weten......
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Laarzen voor mannen

Bericht door ecokilt »

Dat mensen soms eens even niet of langzaam reageren zegt ook niet veel over jouw onderwerpen of schrijfstijl, maar zegt veel meer over of mensen tijd en zin hebben antwoord te geven.
Sluit ik me helemaal bij aan.
Sommige weken lukt het me nauwelijks om op zondagavond alles snel bij te lezen.
Dit is echt een druk forum, vind ik.
Misschien moet je het eens vergelijken met een duits- of franstalig forum.
Plaats reactie