Regenrok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Regenrok

Bericht door masker »

Ik heb een aantal grote fietsenwinkels bezocht, maar geen van de winkels had hem op voorraad. Heb gister even gemaild met de rainmate company en ik kan hem direct bij hun bestellen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Regenrok

Bericht door masker »

Ik had de regenrok nog net voor kerst binnen gekregen en heb hem vandaag kunnen uittesten.
De regenrok wordt geleverd met een klein zakje om hem in op te bergen en dat past net in een wat grotere jaszak. je kunt hem makkelijk aantrekken want de rits kan helemaal open zodat je hem zo om kan wikkelen en met klitteband kan vastmaken. Het is een dunne soepele stof waar de regendruppels op blijven staan en als ze voldoende zwaar zijn gewoon naar beneden rollen.
Het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat de rok niet rond je enkels vast zit zodat bij wind de onderrand rond je schoenen wappert en er dan wat water in je schoenen kan vallen. Bij laarzen heb je dit probleem veel minder.

door zijn lage gewicht en kleine opvouw afmeting een prima oplossing als je eens overvallen wordt door een bui. Echter is er voor de hele dag regen voorspelt zou ik toch voor een regenbroek gaan zodat je geen water in je schoenen kan krijgen
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
john
Berichten: 230
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Regenrok

Bericht door john »

Hallo Masker,

kun je ook nog even aangeven wat je ervoor betaald hebt.

John
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Regenrok

Bericht door masker »

Ja hoor €33,- incl verzendkosten
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokR1
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:10

Re: Regenrok

Bericht door RokR1 »

De regenrok staat nu ook in de Vogelvrije Fietser, het tweemaandelijkse blad van de fietsersbond.
Het leuke is dat het blad de rok ook specifiek voor mannen aanbeveelt. Hulde!
Jammer dan ze daarvan dan niet een eigen foto plaatsen.
Bijlagen
Regenrok.jpg
Plaats reactie