kan het nog erger?

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: kan het nog erger?

Bericht door willi »

Je bent niet dom Rokster!!!
Dit wil ik nooit meer van je lezen!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: kan het nog erger?

Bericht door willi »

Masker, zou je jouw mooie kostuum op de foto echt willen ruilen voor dat saaie pak? Oké, ik vind die jurkjes ook erg truttig, maar wat zit er nu voor vernieuwends aan dat herenkostuum. Daar is al in geen honderd jaar wat mee gedaan.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: kan het nog erger?

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Je bent niet dom Rokster!!!
Dit wil ik nooit meer van je lezen!
Dank je wel Willi voor je reactie. :D
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: kan het nog erger?

Bericht door masker »

willi schreef:Masker, zou je jouw mooie kostuum op de foto echt willen ruilen voor dat saaie pak? Oké, ik vind die jurkjes ook erg truttig, maar wat zit er nu voor vernieuwends aan dat herenkostuum. Daar is al in geen honderd jaar wat mee gedaan.
Als ik tussen de drie afgebeelde kleding stylen moet kiezen dan het pak, maar niemand komt aan mijn grijze jurk!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: kan het nog erger?

Bericht door willi »

Dat is een ‘pak’ van m’n hart Masker, want die jurk met kaproen staat je prachtig (voor zover ik het kan zien natuurlijk)
Overigens neem ik niet aan dat je als vrouw zomaar een herenpak aantrekt. Dat past toch voor geen meter? Je zou er zelf een moeten (laten) maken op jouw maten (heupen, taille, eh . . . enz.) en dan weet ik zeker dat het je perfect zal staan. Want, en heb ik al eens eerder gezegd, een vrouw staat door haar gezegend lichaamsbouw vrijwel alles.

Even iets anders, ik heb het forum van de Elfensite bezocht en was gelijk verkocht. Wat gebeuren daar veel interessante dingen. Indrukwekkende kleding, sierraden en make-up. . . Griekse mythologie, middeleeuwen, Elizabeth I / Victoria, sprookjes,’ In de ban van de ring’, Germanen en griezels. En maskers. Masker? Fantastisch!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: kan het nog erger?

Bericht door masker »

@Willi,
wees welkom in Elfië. op 24 april gaat de poort naar Elfië weer voor 2 dagen open. Omdat het dit jaar 10 jaar geleden is dat Elfië voor het eerst in contact kwam met Nederland is er dit jaar een avondprogramma tot 22.00 uur.
Zaterdag 24 april dan wordt koningin Bifi van het ras Garbage goblin (greenthing) gekroond tot koningin. Omdat Bifi minderjarig is wordt zij vergezeld door haar moeder (Mutti) die regentes wordt. Dit koningsschap duurt een jaar en volgend jaar kiezen wij weer een nieuw koningspaar.
Ik zal er waarschijnlijk alleen de zaterdag zijn omdat 2 dagen mij fysiek te zwaar is, maar als je ook wil komen dan zien we mekaar daar wel.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Plaats reactie