Man in rokje mag buren niet meer tergen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door RokSterNL »

De lengte van de rok vind ik in zijn algemeen niet te kort, alleen voor deze man, vanwege zijn knokelige knieën. Anders had het wel gekund.

Wel goed gevonden, Musa.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door willi »

Die knokige knieen zie je ook in een korte broek, dus wat maakt dat uit. Deze man zou dus vanwege zijn knieen altijd in een lange broek moeten lopen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door RokSterNL »

Nee, geen broek. Hoe kun je nu zoiets van mij denken, die zo voorvechterig is voor de rok voor de man. Je zou mij nu toch wel inmiddels beter moeten kennen wat het rokdragen betreft.
Een rok net over de knie zou hem dan goed staan. De dames hebben mij dat ook altijd al verteld. Je moet die dingen accentueren die mooi zijn en die het geheel wat minder maken, bedekken. Ikzelf heb nogal dikke dijbenen, dus een minirok zou mij dan ook weer niet staan, maar iets langer of net op/over de knie staat mij juist heel goed.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door musa »

hmmm,ik sta heel mooi in een mimirokje :D
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door RokSterNL »

Dan heb jij natuurlijk voor een man sexy benen :lol:
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door willi »

Rokster, ik bedoelde ook niet dat de broek het enige alternatief is voor lelijke benen, maar we moeten oppassen dat we niet gaan vallen over iemands lelijke lichaamsdelen. Als een rokdrager met niet al te fraaie knieen er toch voor kiest een korte rok te dragen, moet dat óók kunnen.

En Musa, laat ons dan eens zien hoe fraai die minirok je staat.
Foto?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door musa »

En Musa, laat ons dan eens zien hoe fraai die minirok je staat.
Foto?.
Zal ik eens doen beloofd .
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Als een rokdrager met niet al te fraaie knieen er toch voor kiest een korte rok te dragen, moet dat óók kunnen.
Daar heb je volkomen gelijk in, Willi. Er zijn ook vrouwen die van die zogenaamde boenwasknieën hebben, en waarbij een langere rok in dat geval veel beter staat.

Ja Musa, show ons je zon gebruinde sexy benen :lol:

Excuses Masker, is niet kwetsend bedoeld tegenover de vrouw, maar zo is het nu eenmaal in de natuur dat zowel mannen als vrouwen niet altijd gezegend zijn dat alles er even fraai uit ziet.

Behalve ik :lol: :?: :cry:
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door Rinus54 »

Hoi rokvrienden,

Het verhaal zo lezend zou ik zeggen dat de man meer heeft gedaan dan alleen het dragen van een rokje. Op dit punt zal, ook niet in Engeland, iemand ook maar voor een rechter hoeven te verschijnen. Ik denk dat zowel de buren als hij in de pest-elkaar-fase zitten. Hij zal quasi onschuldig maar o zo opzettelijk, voor het raam van die buren gaan staan/lopen waarbij het rokje opwaait of hij het zelf omhoog houdt. Maar ik zou beide kanten van het verhaal moeten horen om daarin een mening te kunnen geven. Wel kinderachtig van beide kanten als dit zo is. Ze laten zich wel kennen, die buren.
Zelf staat mini mij goed omdat ik slank ben ook in beide heupen. Ik schroom ook niet in het kort te gaan, zeker met lekkerder weer dan nu, maar dan doe ik verder wel normaal en moet ieder op zich maar denken wat ze ervan denken. Ik houd het ook bij de neutrale kleuren zoals spijkerblauw, zwart, bruin, legergroen. Dat zijn toch in feite unikleuren. Op zijn langst knielang anders sluit het voor mijn gevoel ook weer zo af. Bovendien val ik niet echt op heeel lang.
En RokSter. Mijn complimenten hoor. Je bent goed bezig. Echt een ambassadeur voor ons. Ik weet dat je in Den Haag woont. Ik werk er. Als ik je eens mocht signaleren dan spreek ik je graag aan om eens nader kennis te maken. Verder niets geks aan, ik ben gewoon getrouwd als vele mannen, maar gewoon omdat ik je instelling bewonder.
Nu maar hopen op stijgen van de buitentemperatuur en een mooie zomer. Des te meer rokplezier hebben we.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Man in rokje mag buren niet meer tergen

Bericht door musa »

Ja Musa, show ons je zon gebruinde sexy benen

Lol niet overdrijven hé,met de zon die we nu al gehad hebben :lol: :lol:
Plaats reactie