Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door RokSterNL »

Ja, ik geloof je zondermeer hoor :lol: Het ziet er verzorgd uit dat geschoren been. Mijn persoonlijke mening is dan ook onder een rok moet je geen behaarde benen hebben. Dat hebben overigens veel vrouwen ook al tegen mij gezegd dat dat geen porrem is als je behaarde benen hebt onder een rok. Ik deel die mening volledig. Ik denk dat er menige vrouw jaloers zou zijn om zulke benen te hebben. Er zijn genoeg vrouwen die ook dikke knieën en kuiten hebben.

Dat is een pluspunt dat je toch die hakken kan dragen, al is het onder een broek. Is je vrouw toch ook ruimdenkend ingesteld. Menige man kan daar alleen maar van dromen. Ik zou ook niet op zulke hakken gaan lopen in het bijzijn van kinderen, want ja die begrijpen dat toch niet wat dat is. Maar een rok zou ik wel dragen. Draag jij wel een rok als er kleine kinderen in de buurt zijn ?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door musa »

Simpel gezegd "nee' ,mijn kinderen zijn te jong en mijn zoon is een flapuit en hij zou gewoon tegen de rest van zijn klas ongegeneerd pochen dat zijn papa een rok draagt,lol .

Later misschien
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door RokSterNL »

Hoe oud is hij ?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door musa »

Mijn zoon word 8 eind september
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door RokSterNL »

Dat is nog een leeftijd van onbevangenheid en onbevooroordeeld.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door Ludwigcw »

Met mijn beide dochters geen probleem, en de oudste hebben sommige van jullie al ontmoet ! Maar naar de kinderen van de opvang toe "nee". Je weet ook niet hoe de ouders van de kinderen daar tegenover staan. Dus de opvang is verboden rokgebied voor mij.

Ludwigcw
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door RokSterNL »

Hee Ludwigcw, Maar er staat toch geen bordje bij die kinderopvang met 'Verboden voor rokdragende mannen', of wel soms ? :lol: Anders moet je aan de broekriem.

Ja je oudste dochter was er bij in Breda op 10 oktober vorig jaar. Als zij er niet positief tegenover gestaan had, dan was zij zeker niet mee gegaan met haar rokdragende vader.

Kom jij ook nog naar de bijeenkomst in Antwerpen ?
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door masker »

Ludwigcw schreef:Met mijn beide dochters geen probleem, en de oudste hebben sommige van jullie al ontmoet ! Maar naar de kinderen van de opvang toe "nee". Je weet ook niet hoe de ouders van de kinderen daar tegenover staan. Dus de opvang is verboden rokgebied voor mij.

Ludwigcw
Ik kan me voorstellen dat je dan uit beeld blijft, want tenslotte is je vrouw zelfstandig ondernemer en als de ouders hun kinderen thuis houden gaat dat ten koste van haar inkomen.
Hoe jammer ook voor je kleding vrijheid soms moet je kiezen voor een pragmatische aanpak.
Ach en met het weer dit weekend valt er weer voldoende in rok te lopen om de schade in te halen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door mrcsk »

Prachtige foto's, ze zien er zeer leuk uit.
Mooie look.
Maar ikzelf zal zeker geen open schoenen of meisjes schoenen dragen.Ieder zijn mening zeker.

groetjes
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
peet
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 aug 2010 08:51

Re: Is Lomp = mannelijk en elegant = vrouwelijk ?

Bericht door peet »

Sinds kort draag ik deze laarzen.
Weet niet of je ze lomp mannelijk-vrouwlijk moet noemen,
maar ik vind ze heerlijk en mooi.
Het is trouwens maar net,hoe je ze draagd?
Plaats reactie