Lotgenoten contact groep

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
Plaats reactie
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Lotgenoten contact groep

Bericht door Viqueen »

Ik denk dat het goed is voor mij om zo bij iemand op bezoek te kunnen gaan,hoeft niet lang te zijn,gewoon een praatje met iemand die ook anders gekleed gaat.

Ik weet via google niets te vinden,of je bent verplicht het woord ' travestie ' er bij in te tikken.

Hoe staan jullie er tegenover?geen meeting,maar gewoon een bezoekje wat ieder1 doet.Ik woon in de buurt van Wiha,en Willy ook volgens mij.

Ik hoor het wel.

Wellicht kennen jullie nog meer mensen...[hoeft niet hier op het forum,want heb ook geen zin dat ieder1 kan meelezen]
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Lotgenoten contact groep

Bericht door RokSterNL »

Viqueen schreef:Ik denk dat het goed is voor mij om zo bij iemand op bezoek te kunnen gaan,hoeft niet lang te zijn,gewoon een praatje met iemand die ook anders gekleed gaat.

Ik weet via google niets te vinden,of je bent verplicht het woord ' travestie ' er bij in te tikken.

Hoe staan jullie er tegenover?geen meeting,maar gewoon een bezoekje wat ieder1 doet.Ik woon in de buurt van Wiha,en Willy ook volgens mij.

Ik hoor het wel.

Wellicht kennen jullie nog meer mensen...[hoeft niet hier op het forum,want heb ook geen zin dat ieder1 kan meelezen]
Wiha, woont het gunstigste dan als jij in Friesland woont. Ik zou hem eerst als ik je een advies mag geven een pbtje sturen, dit in verband met dat hij getrouwd is. Ik weet natuurlijk niet hoe zijn vrouw daar tegenover staat als er iemand in rok op bezoek komt. Volgens mij kan Wiha ook niet zo makkelijk in rok op een openbare plek afspreken, wat ik weleens van hem behoord heb.

Willi woont in Almere of direkte omgeving, tenminste dat heb ik begrepen van de posts die hij wel eens geplaatst heeft. Dat ligt voor mijn gevoel niet gunstig met Friesland. Mits jij in Westfriesland woont dat ligt zo ingeklemd tussen Noord Holland dan is het te doen om eventueel met Willi iets af te spreken, maar ik zou ook in dat geval hem wel even eerst een pbtje sturen, zodat hij ook de gelegenheid heeft jou te antwoorden buiten het forum om.

Succes.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Lotgenoten contact groep

Bericht door Viqueen »

Ja,daar heb je ook gelijk in.

Dit topic mag eventueel eraf om privacy redenen

Ik stuur tzt wel een pb
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Lotgenoten contact groep

Bericht door RokSterNL »

Viqueen schreef:Ja,daar heb je ook gelijk in.

Dit topic mag eventueel eraf om privacy redenen

Ik stuur tzt wel een pb
Het hoeft niet verwjderd te worden, want er staan geen privé gegevens van leden vermeld. Anders had ik het al zelf verwijderd.

Ja dat is wel zo handig om ze een pbtje te sturen, dat leek mij een goed advies.
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Lotgenoten contact groep

Bericht door Natuurmens »

Hoezo?
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Lotgenoten contact groep

Bericht door RokSterNL »

Natuurmens schreef:Hoezo?
Ik weet niet waar hoezo op bedoeld is, maar misschien kun je het even vertellen.
Plaats reactie