Gezocht: rokdragers voor artikel

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
journalist
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2010 00:40

Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door journalist »

Voor een artikel ben ik, freelance journalist, op zoek naar mannelijke rokdragers. Wil jij een aantal vragen beantwoorden, en mij eventueel thuis ontvangen of met mij de straat op gaan? Mail dan je contactgegevens, geheel vrijblijvend: mdallinga@gmail.com. Dank je wel!
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door masker »

Beste journalist,
Wat leuk dat je een artikel wil maken. publiciteit helpt natuurlijk om meer geaccepteerd te worden.
De meeste mannen hier op het forum zijn redelijk kwetsbaar omdat rok dragen door mannen nog geen algemeen aanvaard iets is.
Misschien dat je iets meer over jezelf kan vertellen en dan vooral wat voor soort blad/omroep je het artikel wil maken en hoe je om gaat met de wens tot anoniem blijven.
met vriendelijke groet Masker
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door RokSterNL »

Woensdagavond gebeld geworden door Maarten, en heb voor aanstaande vrijdag om 13.00 uur een afspraak voor een interview. Ik zag ook dat hij op zijn Twitteraccount hier melding van heeft gemaakt dat hij een interview heeft aanstaande vrijdag.

Ik heb vanochtend een berichtje geplaatst op mijn eigen Twitteraccount van RokSterNL.

Ben er benieuwd, maar totaal niet nerveus. Heb al zoveel ervaring met camera's en verslaggevers. Al zou ik voor een volle zaal met 60.000 mensen moeten praten op een podium, zelfs in een rok, dan doe ik dat nog. Ik kleed mij netjes en gedraag mij niet ineens anders als zou ik een broek aan hebben. Je gedragingen maken ook of je ondanks een andere kledingkeuze toch door de mensen normaal behandeld wordt. Ga je je ineens anders gedragen omdat je in dit geval een rok draagt, ja dan maak je het ongeloofwaardig en belachelijk.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door masker »

Succes vrijdag!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

Re: Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door Rinus54 »

Hoi RokSter,

Is die Maarten dezelfde persoon als "journalist" die dus naar rokkemannen zoekt?
Dat interview is jou wel toevertrouwd a.s. vrijdag. Succes en plezier natuurlijk.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door RokSterNL »

Rinus54 schreef:Hoi RokSter,

Is die Maarten dezelfde persoon als "journalist" die dus naar rokkemannen zoekt?
Dat interview is jou wel toevertrouwd a.s. vrijdag. Succes en plezier natuurlijk.
Ja dat is 'journalist' op ons forum.

Dank je wel.
journalist
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2010 00:40

Re: Gezocht: rokdragers voor artikel

Bericht door journalist »

Dag 'masker',

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels met RokSterNL en een ander forumlid interessante gesprekken gevoerd. Mail mij even op mdallinga@gmail.com. Dan vertel ik graag meer over mijn doel en werkwijze.

Groet!

Maarten Dallinga
Freelance journalist
Plaats reactie