Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door RokSterNL »

Via Wiha vernam ik dat er ook een heel klein stukje op de homepage van De Telegraaf gewijd was geworden aan de H & M mannenrok. Daarbij kunnen mensen ook een reactie geven.
Bijlagen
Artikel H & M mannenrok in De Telegraaf.jpg
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door DIDI69 »

Hieronder de "online" versie met reeds meer dan 360 reacties .....
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beau ... tml?p=11,1
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door Wiha »

Uiteraard zijn van het artikel het overgrote deel van de reacties negatief. Dit is altijd zo bij berichten zoals dit. Alleen degene met negatief commentaar reageren en als daar een overvloed van is reageren degene die positief gestemd niet meer. Dus let maar niet de commentaren en laat je daarom vooral niet tegenhouden om de rok te dragen uiteraard !
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door willi »

De reacties zijn niet negatief, maar dom.
De argumentatie slaat werkelijk nergens op.
Ik, ik, ik en nog eens ik.
En 't spijt me echt enorm, maar het zijn toch voor het grootste deel (jonge) vrouwen die hier negatief reageren.
Wat is dat toch!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door Viqueen »

Zal me benieuwen of mijn reactie geplaatst is.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door sam »

Ik vind de reacties over het algemeen wel meevallen. Er zitten rare tussen, maar heel veel die zoiets hebben van dat de vrouw broeken is gaan dragen. En waarom niet andersom. Wat sommige dommerds vergeten is dat wanneer een man een rok draagt bij zijn overige outfit hij dan plotseling een sissi is. Onzin natuurlijk. Maar dat is ook een kwestie van smaak. Ik heb een tijdje geleden een gesprek over de mannenrok gehad met een vrouwelijke collega van mij en die zei alleen dat ze wat moesten doen aan de harige benen eronder. In voorkomende gevallen is dan de panty de oplossing zei ze. En gelijk heeft ze.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door RokSterNL »

Of gewoon epileren/harsen/scheren.

Waarvan de 2 eerste pijnlijk kunnen zijn.

Ik scheer ze altijd, want met warm weer loop je niet met een panty, en dan wil ik wel dat mijn benen er glad uit zien.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door Viqueen »

Idd Rokster,

daarom kloppen sommige reacties ook niet.Met scheren en een zonnebank is bekend dat veel mannen mooiere benen hebben dan menig vrouw,dat is een vaststaand feit.

Uiterlijkheden oke,maar als vrouwen en mannen dat als punt opwerpen,is dat makkelijk tegen te spreken.

Als we het over echt mooi hebben dan komt er maar een select groepje vrouwen voor in aanmerking,en de rest van d evrouwen mag nog steeds zelf bepalen wat ze aantrekken...en daar hoor je niemand over.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door masker »

Ook niet alle mannen benen zijn geschikt voor de competitie mooiste onderdanen van het land.....

maar goed even over epileren. het klopt dat het in het begin wat meer pijnklachten geeft dan scheren, echter als je het een paar keer hebt gedaan dan worden de haarwortletjes minder sterk en wordt het epileren steeds minder pijnlijk (zelfs onder de oksles kan je epileren nadat je de eerste 3 keer tranen in je ogen hebt gehad). Het voordeel van epileren is dat het langer duurt voor de haartjes terugkomen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Artikeltje H & M mannenrok in De Telegraaf

Bericht door Wiha »

hmmm, on topic?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie