Kilt is meest sexy kledingstuk

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
jan

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door jan »

Leuk artikel, maar de 6 reacties slaan nergens op....
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door musa »

Leuk artikel, maar de 6 reacties slaan nergens op....
Juist...zucht,zo zie je maar dat sommige mensen erg kortzichtig zijn,alhoewel ik hetero ben, ziet die jonge kerel er zeer wow uit lol :lol:
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door Ludwigcw »

Het is net of de personen die reageren, voorbij gaan aan het feit, dat het artikel wel over het dragen van rokken bij mannen gaat.

Ludwig
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door willi »

Helaas, ik beken dat ik de kilt als een vorm van klederdracht beschouw, en ik gruwel van klederdracht.
We hoeven de kilt toch niet mooi te vinden omdat het toevallig een rok is?
Ik vindt klederdracht ouderwets en truttig!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
jan

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door jan »

Willi toch! De kilt is allang gemeengoed geworden en is de ideale link naar de mannenrok. Ik heb twee dagen door Edinburgh gezworven en je ziet nauwelijks schotten in kilt. De portier van de bank staat daar in vol ornaat en fietskoeriers dragen en masse een goedkope nepkilt. Geen ruit maar de Schotse vlag erop. Verder zie je glunderende toeristen in hun zojuist aangeschafte goedkope kilt, zoals te koop op Heritageofscotland.com.
Ga ik met de auto ergens naartoe draag ik een gewone rok maar op de fiets gaat dat niet en dan biedt de kilt uitkomst.
Als ik ouderwets en truttig ben so be it!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door willi »

Sorry Jan.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Kilt is meest sexy kledingstuk

Bericht door Jos »

willi schreef:Ik vindt klederdracht ouderwets en truttig!
Laat dit maar niet op het duitse forum horen willi. Daar zijn een aantal fervente kiltdragers, die geen rokken dragen, hoogstens een utilitykilt.
Tevens zijn er een paar man, die graag in zo'n dirnljurkje (zuid-duitse/zwitserse/oostenrijkse klederdracht) zouden willen lopen.Ik moet zeggen, dat ik die jurkjes ook heel leuk vind uitzien ;)
Maar trek het (je) niet aan; iedereen mag zijn eigen mening erop na houden, hoop ik toch :)
een fervent rokdrager
Plaats reactie