Lenny Kravitz heeft de ballen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door Ludwigcw »

Zie volgende link:

http://theybf.com/2010/09/24/candids-ma ... haron-leal

Persoonlijk ben ik niet wild van het type ( lederen ? ) broek dat hij erbij aanheeft. Heeft meer iets weg van een te grote motobroek. Een smalle jeans of legging ware volgens mij beter geweest !

Ludwigcw
Bijlagen
f14456ad.jpg
a2785882.jpg
488e072f.jpg
6ac9c421.jpg
Laatst gewijzigd door RokSterNL op 28 sep 2010 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Heb de foto's er maar even bij geplaatst, voor als de site ooit niet meer toegankelijk is
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door willi »

Zo is 't Ludwig, maar een legging is niet 'stoer' genoeg. Stel je voor dat je de vorm van z'n benen ziet. Dat is zo middeleeuws.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door RokSterNL »

Ja helemaal met je eens Willi, je zou het eens wat meer accentueren als man. :o :oops: :D
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door Wiha »

Jullie kijken alleen daar naar (legging / leren broek), maar als je verder kijkt, heeft een soort van jurk aan (lange sweater) met lange laarzen op hoge hak (loopt alleen helemaal door) en een schoudertas....... Dat met het image van Lenny Kravitz, is wel gedurfd.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door willi »

Sorry Wiha, je hebt gelijk. De totale outfit is een stap in de goede richting.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door RokSterNL »

Ik vind het meer op een lang zwart shirt lijken.

Het zal wel zo zijn, al is het slecht te zien.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door Ludwigcw »

Wiha, dat is dan ook de bedoeling van het plaatsen van die link/foto's, de totale gedurfde outfit. Maar ik vond de rest eigenlijk mooi gedurfd en de foto's spreken hier eigenlijk voor zich, dus meer commentaar was er van mij uit niet nodig.
Buiten de minder ogende broek volgens mij.

Ludwig
jan

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door jan »

Ik wist niet dat Lenny Kravitz zo androgyn en trendsettend is. Volgens mij betreft het een korte jurk die voor vrouwen erg 'in' is en dit is natuurlijk een goede zaak. Hij is trouwens de enige popstar of sportstar niet; als je door internet surft kom je heel wat genderbenders tegen. Kijk bijvoorbeeld eens op skirts.prvocateuse.com.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door Viqueen »

Als je het woord androgyn gebruikt,bevestig je dat het vrouwenkleding is dan.....

Kleding is welke lading je er aan geeft,hoe het voelt en wat het met je doet.Kleding is zelf sekseloos/geslachtsloos...
jan

Re: Lenny Kravitz heeft de ballen

Bericht door jan »

Androgyn betekent "van beide geslachten" en in dit geval klopt dat ook: vrouwelijke kleding terwijl de drager een man is.
Dennis Rodman is in Amerika een bekende "American Football"-speler die regelmatig in vrouwenkleding naar het stadion gaat en ook op feestjes te zien is. Niemand kijkt er nog van op. Blijkbaar kun je als je een sportmacho bent in Amerika alles maken.
Popidolen kunnen er ook wat van: De zanger van Depeche Mode trad op in leren rokken en de vier jongens van The Cure traden in Frankrijk op in soepjurken. Michael Keedis van The Ret Hot Clhilipeppers Droeg rokken tijdens optredens en daarbuiten. Voorts droegen ook de Smashing Pumpkins jurken tijdens optredens. Van al deze vier groepen heb ik de foto's en als ik ooit nog een scanner koop zet ik ze wel op de site.
Plaats reactie