Schokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
pierre58
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2010 11:48

Re: Schokken

Bericht door pierre58 »

Hallo,

Ja zeker zeer mooie combinatie, van kleuren, en materialen, en de verhouding van lengtes en breedtes is ook perfect...

Jas, rok, kousen, laarzen van donker naar lichtere kleuren en er zijn ook maar twee kleuren zwart en grijs... is perfect.

Dat is zeker een mooi voorbeeld van sukses ... proficiaat...

Pierre
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Schokken

Bericht door masker »

Mooie combinatie hoor en helemaal niet zo schokkend wat mij betreft. Het zijn hele rustige en natuurlijke tinten die goed bij je passen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Schokken

Bericht door willi »

Bij nadere beschouwing is de combinatie inderdaad niet schokkend. Verre van dat zelfs.
Maar op het moment dat je beslist daar als een (normale) man de hele dag in rond te lopen. . .
Waarschijnlijk zijn dat nog de naweeën van de Alexandershock.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Schokken

Bericht door Jos »

willi schreef:Bij nadere beschouwing is de combinatie inderdaad niet schokkend. Verre van dat zelfs.
Maar op het moment dat je beslist daar als een (normale) man de hele dag in rond te lopen. . .
Waarschijnlijk zijn dat nog de naweeën van de Alexandershock.
dit is een van de stappen die als normale? man neemt, als je bezig bent met het dragen van afwijkende kleding. Het meest schokkende vind ik, op dit moment, dat iedereen het gewoon accepteert :o
Ik ontmoette vanmiddag een echtpaar van de 60 op de parkeerplaats van een automaterialenzaak, die met hun auto bezig waren en mij toegang tot de auto blokkeerden. Ik heb gezellig even een praatje gemaakt alsof ik alle tijd had; ik heb hun naar mijn rok zien kijken,maar ze zeiden er verder niets over. Wel wensten ze mij een prettige dag toe. Wat kan het leven toch heerlijk zijn, waarbij ikzelf echt niet pretendeer een normale man te zijn (wat is dat eigenlijk: een normale man :?: )
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Schokken

Bericht door mikvanes »

Hallo Willi,

ik ben een paar dagen druk geweest. Die combinatie lijkt me prima. De kleuren passen goed bij elkaar. Dat is veel belangrijker dan of je nu wel of niet een rok aanhebt. Helemaal eens met alle anderen.

Juist door naar buiten te gaan en op de reactie te letten, leer je hoe iets valt. De ideeën die je daar in het begin hebt, kloppen niet altijd.

In mijn ervaring is het belangrijker dat je een leuk, verzorgd plaatje neerzet dan of je nu wel of niet een rok draagt. Dus blijf je best doen.

In ieder geval geeft dit weer een stuk zelfvertrouwen.

Groet,

Mik
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Schokken

Bericht door mikvanes »

Willi schreef: "Maar op het moment dat je beslist daar als een (normale) man de hele dag in rond te lopen. . . "

Maar dat hoeft toch ook niet? Op die avatar van mij draag ik een paar haklaarsjes en een Wolford panty van 40 denier en een strakke slip. Dat ga ik toch echt niet de hele dag dragen. Die panty sneuvelde even later omdat mijn hond er even met een voorpoot overheen ging.

Ja, jij hebt nog het idee: wat heerlijk als ik dit de hele dag mag dragen. Wel, hou zulke kleren maar eens een weekje aan. Dan piep je wel anders.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Schokken

Bericht door willi »

@Mikvanes

Willi schreef: "Maar op het moment dat je beslist daar als een (normale) man de hele dag in rond te lopen. . . "

Maar dat hoeft toch ook niet? Op die avatar van mij draag ik een paar haklaarsjes en een Wolford panty van 40 denier en een strakke slip. Dat ga ik toch echt niet de hele dag dragen. Die panty sneuvelde even later omdat mijn hond er even met een voorpoot overheen ging.

Ja, jij hebt nog het idee: wat heerlijk als ik dit de hele dag mag dragen. Wel, hou zulke kleren maar eens een weekje aan. Dan piep je wel anders.


Nou ja, een hele week, dat hoeft ook niet. Maar een hele dag houd ik het in deze outfit wel uit. Bovendien bedoelde ik dat ’t niet nodig moet zijn je telkens te verkleden als je ergens anders heen gaat.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie