nieuwe bijeenkomst

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

wie kan op welke data deelnemen aan een bijeenkomst

Peiling eindigde op 24 apr 2011 19:32

7 mei
4
9%
14 mei
5
12%
21 mei
6
14%
28 mei
4
9%
4 juni
5
12%
11 juni
8
19%
18 juni
6
14%
25 juni
5
12%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

jan reijman schreef:Als ik in een rolstoel zit zien de mensen niet dat ik een rok aan heb. Dan is mijn aanwezigheid helemaal zinloos. Wel bij de les blijven Jos.
helemaal niet met je eens Jan, zoals treintje ook al aangaf. Natuurlijk zijn we er om ons te laten zien in rok en een man meer is altijd gunstig, al is het in rolstoel, die rok blijft echt wel zichtbaar , tenzij je een deken erover legt tegen de kou, dan houd natuurlijk alles op :?
En natuurlijk wil ik jou ook ontmoeten, net als de anderen die al wel of nog niet ontmoet heb; ik vind het steeds een leuke ervaring, zelfs met een af en toe mopperende Rokster ;) , maar jij kent hem ook.
En Jan , kun je mij ook van de andere kant bekijken, net als treintje

Ik heb me voor alle data aangemeld, een paar onder voorbehoud, voor mijzelf, maar wil zeker aanwezig zijn. :D :D :D
Mensen met vervoersproblemen kunnen zich altijd bij mij melden, indien het enigszins op de route ligt (100 km om is acceptabel), zoals al bekend bij diverse leden
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Dat geldt voor mij ook; Ik vind het ook geen probleem om iemand op te pikken, als het enigszins op de route is.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Nu nog even het tijdstip, ook weer in verband met medische dingen.
Als inderdaad voor het tolerante en gezellige Amsterdam wordt gekozen zou ik willen voorstellen 14 uur, da's vroeg zat .
Amsterdam heeft voor mij het grote voordeel dat ik het ken als mijn broekzak. Bij andere steden zou ik moeten zoeken naar openbaar vervoer en geldt een vaak langere reistijd.
Een verder voordeel van A'dam is dat het ook op zondag kan.

Ook ik kan iemand meenemen mits die een OV-chipkaart heeft want in A'dam doe ik altijd een stukje met de tram. Maar niet op de terugweg want ik loop niet met jullie route mee.

Rokster kan ik ophalen in Den Haag, da's zo gepiept.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Nu nog even het tijdstip, ook weer in verband met medische dingen.
Als inderdaad voor het tolerante en gezellige Amsterdam wordt gekozen zou ik willen voorstellen 14 uur, da's vroeg zat .
Amsterdam heeft voor mij het grote voordeel dat ik het ken als mijn broekzak. Bij andere steden zou ik moeten zoeken naar openbaar vervoer en geldt een vaak langere reistijd.
Een verder voordeel van A'dam is dat het ook op zondag kan.

Ook ik kan iemand meenemen mits die een OV-chipkaart heeft want in A'dam doe ik altijd een stukje met de tram. Maar niet op de terugweg want ik loop niet met jullie route mee.

Rokster kan ik ophalen in Den Haag, da's zo gepiept.
Dat is goed Jan, ik had al aan Treintje gevraagd, omdat ik nu pas deze posting lees. Zoetermeer ten opzichte van Den Haag ligt gunstiger dan Dordrecht.
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Ik zal je graag ophalen, Rokster, maar Dordrecht is niet minder gunstig want dan kom je via de A16, A13 en A4 ook langs Den Haag.
Als Treintje je ophaalt kun je ook met hem terug.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Ja ik zal hem nog wel even via pb kontakten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Daar ik alsnog mijn hand over mijn hart gestreken heb, omdat Treintje het heel erg jammer zou vinden als ik er niet bij zou zijn, Zal ik wederom de data vermelden waarop ik echt niet kan.

Ik kan absoluut niet op:

Zaterdag 7 mei, 28 mei en 4 juni.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

ik heb tot nu toe een vijftal reacties vanuit Duitsland gekregen, die ook willen komen; de vragen die bij hun naar voren komen zijn hoofdzakelijk waar de bijeenkomst is, vanwege de afstand en als tweede of het op zaterdag moet.
Ter verduidelijking van het tweede ben ik ook uitgegaan van de zaterdag, omdat tot nu toe bij ons gebruikelijk is.
Afhankelijk van de woonplaats van onze deelnemers wil ik zeker de duitse deelname meetellen in de locatie.
Graag jullie mening hierover
De link naar het duitse forum:
http://www.rockmode.de/index.php?topic= ... icseen#new
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Je mehr seelen, die mehr freude.
Van harte welkom dus wat mij betreft.

Ik zie dat er ook een paar bang zijn voor taalmoeilijkheden, aber... die sprache ist fuer mich kein problem. Ich kan mich auf Deutsch auch ziemlich gut verständlich machen. ;) Sonst können wir es fuer die anderen leute übersetzen wenn es schwierig wird, oder?
(beobachte bitte nicht grammatische fehler) :lol:

P.S. Als de afstand voor onze Duitse vrienden een probleem is kunnen we natuurlijk ook op het Vrijthof afspreken.
Alhoewel, dan wordt het voor sommigen van ons wel weer erg ver rijden...
Of een locatie kiezen die voor iedereen wat centraler ligt.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door musa »

Hou eens rekening met de Belgen onder ons de vorige bijeenkomst was ook in Amsterdam,waarom niet Antwerpen ? :cry:
Gesloten