nieuwe bijeenkomst

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

wie kan op welke data deelnemen aan een bijeenkomst

Peiling eindigde op 24 apr 2011 19:32

7 mei
4
9%
14 mei
5
12%
21 mei
6
14%
28 mei
4
9%
4 juni
5
12%
11 juni
8
19%
18 juni
6
14%
25 juni
5
12%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Hé Jan, Wat jammer nou!
Het zou inderdaad leuk zijn als er nog meer deelnemers zouden komen. Ik hoop net als jij ook dat Willi, JPtje , Wiha, Masker etc. er nog bij komen, maar als jij nu afhaakt, wordt de deelnemerslijst juist kleiner in plaats van groter.

Als je echt niet komt heb ik daar wel begrip voor, maar dan kom ik nog wel eens een keertje bij je langs. Kun je toch de voorkant nog eens zien. Ik weet niet of je daar blij van wordt, overigens.. :lol:
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Jongens, ik haak af. Nu al blijkt dat er teveel met mij rekening moet worden gehouden om lekker vrij jullie gang te kunnen gaan.
Ik zou alleen maar een blok aan jullie been zijn en daar heeft niemand iets aan.
Die kop van mij stelt toch niet veel voor en hoe ik er in rok uitzie kunnen jullie zien op mijn foto's op deze site.
Jammer maar so be it. Niet voor niets was ik er de vorige keren ook niet bij.
Ach Jan, dat vind ik nu heel erg spijtig. Doe mij een plezier en kom lekker. Je hoort er echt bij het rokkostuum.

Wat betreft Musa, die moet dan bij de tramhalte een kaartje kopen uit de automaat. Alleen weet ik niet meer hoe dat de vorige keer ging toen ik met Jos en Ecokilt vanaf daar vandaan gereisd ben. Ik heb namelijk een OV Chipkaart, en daar kan je niet met zijn allen op.

En hoe herkennen we elkaar dan ? :lol:
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Ik heb gezien dat in de tram gewoon bij de bestuurder een kaartje kan worden gekocht. Dat was ook een voorwaarde van de regering. Onlangs zat ik ook in lijn 5 toen bij het van Goghmuseum een groep van pakweg 15 buitenlandse toeristen een kaartje kocht. We hebben daar wel even (bij) stil gestaan. Het kan dus wel.
In modernere Amsterdamse trams zit bijna achteraan zelfs een kaartjesverkoper.

Dat laatste zinnetje is plagiaat, Rokster! Denk erom, anders stuur ik mijn schoonmnoeder op je af. Dat win je nooit.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Dat laatste zinnetje is plagiaat, Rokster! Denk erom, anders stuur ik mijn schoonmnoeder op je af. Dat win je nooit.
Laat ze maar komen, ik heb de zwarte band Judo. :evil:
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

RokSterNL schreef:
jan reijman schreef:Dat laatste zinnetje is plagiaat, Rokster! Denk erom, anders stuur ik mijn schoonmnoeder op je af. Dat win je nooit.
Je schoonmoeder, je zal je opoe bedoelen. Die is al knockout. Ik heb de gele band judo. Dat is genoeg om iemand in de houdgreep te nemen, en dat is geen grapje. :evil: Heb daar in de jaren zeventig op gezeten, maar beheers het nog wel.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

voor zover ik weet, zijn we momenteel bezig met te kijken hoeveel mensen er komen en dan te kijken waar we ons treffen. Het lijkt me dan ook handig om niet te voorbarig te zijn met aan en/of af te melden alleen op basis van een eventuele locatie of vervoer. Dat moet nog allemaal worden geregeld, tijd zat ;)

Zo te zien zijn we met 7 man met Mikvanes uit Groningen erbij

@Musa:
ik wist niet dat de verbinding met Hasselt voor jullie aan de westkust zo slecht is met het openbaar vervoer
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Natuurmens »

Gezellig kom op de koffie
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Natuurmens schreef:Gezellig kom op de koffie
Weet wat je zegt, want voordat je het weet staan we echt voor je deur. :D
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Henry-L »

Het lijkt misschien alsof ik niet echt geinteresseerd ben, maar dat ben heus nog wel.
Trouwens, de datum die nu afgescheiden op kop ligt, is er ene die voor mij past ... joepie !!!

Kan de datum binnenkort vastgelegd worden? Ik kan onmogelijk alle data, die ik als vrij in de poll heb ingevuld, nog lang vrijhouden. Voor mij is de datum het belangrijkst, dan de plaats waar we bijeenkomen en dan hoe we er geraken.

;) Henry L
...
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

11 juni ligt fors op kop.

Dus die kan je wel noteren. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat de andere data nog in zullen lopen.
Gesloten