nieuwe bijeenkomst

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok

wie kan op welke data deelnemen aan een bijeenkomst

Peiling eindigde op 24 apr 2011 19:32

7 mei
4
9%
14 mei
5
12%
21 mei
6
14%
28 mei
4
9%
4 juni
5
12%
11 juni
8
19%
18 juni
6
14%
25 juni
5
12%
 
Totaal aantal stemmen: 43

RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Ja, moeten we nu achteraf toch niet de Belgen weer eens bezoeken. Musa heeft wel gelijk.

We kunnen het natuurlijk nog omgooien, alleen weet ik niet of Jan Reijman dat dan qua zijn gezondheid gelegen komt ?
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door treintje »

Het maakt mij niet uit. Laten we een locatie kiezen die voor iedereen goed te bereizen is. Als dat in België is, prima. Maar ik weet niet of er wellicht ook nog leden uit het noorden van plan waren om te komen? (ik hoop van wel!)
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Als het Antwerpen wordt vind ik dat best maar dan ben ik er niet bij. Voor de Duitsers is het ook een heel stuk verder reizen.
Ik ben behoorlijk vaak in Antwerpen geweest toen ik nog kon lopen (ook in rok trouwens) en het openbaar vervoer is erg beperkt dus moet ik veel te ver lopen en dat gaat écht niet.
Bovendien is de reistijd te lang (ivm bepaalde medicatie kan ik nooit vóór 12 uur weg) en kost de reis voor mijn krappe budget veel te veel geld.
Mij niet gezien dus (letterlijk).
.
Dat neemt niet weg dat als er leden zijn die toch eens met mij een sapje zouden willen drinken op een voor mij bereikbaar terras altijd apart via PB-tjes iets te regelen valt. Dan maar buiten de bijeenkomst om.
Tenslotte zitten we daar geenszins aan vast.
Masker heb ik al ontmoet en Rokster ook. Dat was erg gezellig.

Voor Treintje is Antwerpen even ver als A'dam maar bijvoorbeeld Willi, Mik en Wiha moeten wel van ver komen.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Laten we het maar op Amsterdam laten staan, dan plannen we de volgende bijeenkomst in Vlaanderen.

Overigens zou Willi ook komen dan ? Ik heb er nog niets van gehoord, maar zou het wel ontzettend leuk vinden als hij ook eens van de partij zou zijn.
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Ik heb nog een ideetje waar iedereen maar over moet nadenken. Wegens het ontbreken van parkeerproblemen en de zekerheid dat je mekaar ook treft zonder dat je moet zoeken is een van der Valk vestiging ideaal. Er is altijd plaats op het terras en bij slecht weer binnen. Bij fraai weer zijn de terrassen in A'dam en Antwerpen altijd vol en dat is lastig.
Je kunt bij v d Valk lang bomen en kletsen en als de groep dan nog wil gaan wandelen in een stad zijn er vast wel auto's zat.

Vooral het feit dat je elkaar niet kán mislopen lijkt mij een groot voordeel. Ook voor onze Duitse broeders is het een voordeel dat ze niet hoeven zoeken. Met elkaar meerijden lijkt mij geen probleem. Ik kan Rokster ophalen en heb dan nog plaats voor 2.

Centraal gelegen vestigingen zijn bijvoorbeeld Maarsbergen en Vianen. Het middeleeuwse stadje Vianen is zeer pittoresk en geschikt voor een wandeling. (Niet voor mij natuurlijk maar ik ben er regelmatig geweest) En zeer fotogeniek.

Nog een voordeel voor de armoedzaaiers: 2e koffie gratis!
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Bij Schiphol zit een Van der Valk vestiging boven de A4.
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Nou noem je toevallig de minst geschikte van der Valk. Deze heeft geen terras en de brug bestaat uit diverse subrestaurantjes welke gericht zijn op eters. Voor gezellig iets drinken is nauwelijks ruimte. Bovendien is er maar beperkt parkeerruimte, zo heb ik meermalen ervaren.
Surf naar http://www.valk.com, klik op 'zoek een hotel-restaurant' en je ziet een overzicht van vestigingen.

De lokatie Maarsbergen is vervallen. Er is nieuwbouw gepleegd en het terras aan het water is er niet meer.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door Jos »

even inventariseren welke leden zich tot nu toe hebben aangemeld:
1 Rokster Den Haag
2 Jan Reijman Zoetermeer
3 Treintje Zuid Holland
4 Henry_L Brugge
5 Jos Heerlen
6 Musa ???? West Belgie, aan de kust

dan is de lijn Tilburg - Antwerpen het midden ongeveer
Tilburg is vlak bij Masker

Daarnaast heeft Hasselt heeft gratis openbaar vervoer en is het beter bereikbaar voor onze oosterburen eventueel, die uit de regio tussen Aken en Frankfurt komen. Alleen is er tot nu niemand, die zich heeft aangemeld, bekend in Hasselt, misschien Ecokilt wel, hij woont daar niet zo ver vandaan

met Jan zal ik apart nog wel een onderonsje maken :lol:
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door RokSterNL »

Alleen is dan het probleem hoe kom ik daar en ook weer thuis. Want er komt dan niemand naar mij toe om mij op te halen en ook weer thuis te brengen.

Als dat zo is, dan moet ik helaas verstek laten gaan.
jan

Re: nieuwe bijeenkomst

Bericht door jan »

Als het om Hasselt gaat: Ik ben daar enkele malen geweest en ken dus de nodige details.
Het heeft de naam dé winkelstad van België te zijn. Hoe het daaraan komt begrijp ik niet want er is geen bal aan. De winkelstraat stelt niets voor en er is slechts één klein terrasje te vinden in die straat, tegenover Damart, zo'n warme ondergoedwinkel. De koffie op dat terras is meesterlijk, dat wel.
Er is nog een soort overdekt marktje, heel gezellig, maar telkens als ik daar weer kwam (3 keer in totaal omdat mijn ex dat graag wilde) was er weer een winkel weg. Dat is wat je door geheel Europa ziet; de leuke kleine winkeltjes leggen het loodje.
Verder heeft Hasselt een fraaie kerk op een mooi plein met kinderkopjes. Dat is dan ook het enige kneuterige wat er te vinden is.
Gesloten