iets geks gedaan

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
petervandenbroeke
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jun 2011 21:50

iets geks gedaan

Bericht door petervandenbroeke »

Ik ben in een erg kort rokje door onze dorpje gelopen, en nou niets dus.
Niemand keek.
Volgens mij liep ik echt in mijn slipje zo kort was deze rok.
Info: ik draag dames slips, en strings.
Maar geen mens die keek, of als dit gewoon is.
Ik ben hier heel blij mee.
Sorry maar dit is mijn ding, heerlijk die wind tussen je benen.
Dit is het rok voor mannen gevoel denk ik.
Mannen ik geniet voor 1000%
Volgende de week ga ik het weer doen maar dan in een kleedje.
Deze keer met een sting en bh.
IK weet dat er mensen zijn die dit niet echt hun ding vinden, maar ik heb dit nog nooit gedaan dus, ik ga het het gewoon proberen.
Er is daar nog niemand te zien.
Ja ik ben wel eens twee meisjes tegen gekomen, maar die zeiden niets.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: iets geks gedaan

Bericht door jan »

Hartstikke gaaf, Peter, geniet er maar van!
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: iets geks gedaan

Bericht door mrcsk »

Prachtig zo zou k zeggen.
Waarom dan zekers geen 2de keer of 3de keer doen als er toch geen kat te zien is.
Gewoon van genieten.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: iets geks gedaan

Bericht door Jos »

niet helemaal mijn ding, maar doe wat je wil doen. het rok voor mannen gevoel is voor velen van ons nogal verschillend.
het bevrijdende gevoel van de rok t.o.v. de broek hoort wel bij :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: iets geks gedaan

Bericht door mikvanes »

Sorry, maar volgens mij ben je helemaal verkeerd bezig.

Doe dat lekker in je slaapkamer of in je tuin, maar waarom moet dat op straat in een stil dorp?

Kijk, ik loop zelf vaak genoeg in een ultra-korte rok. Dus, dat is niet waar ik over val. Het is de manier waarop.

Jij denkt, dat je dit wel kunt doen, omdat je geen openlijke reacties krijgt.

Ik denk, dat je wat verder moet kijken dan je neus lang is. Die reacties komen echt wel hoor, maar vermoedelijk niet op het moment dat jij ze verwacht.

Als jij zo graag de confrontatie wilt aangaan met de mensen in je dorp, dan moet je je wel heel goed afvragen wie jou in dat dorp uiteindelijk zullen blijven steunen, denk ik.

Kijk, ik loop zelf al heel erg lang zo af en toe openlijk rond in 'foute' kleding, dus ik weet wel een beetje wat je uiteindelijk moet verwachten. Als jij echt dit soort dingen wilt doen, dan kun je je dit soort emoties niet veroorloven volgens mij.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: iets geks gedaan

Bericht door willi »

Sorry, maar volgens mij ben je helemaal verkeerd bezig.
Doe dat lekker in je slaapkamer of in je tuin, maar waarom moet dat op straat in een stil dorp?


Huh . . ? Wat bedoel je hiermee?
Vanwege dat ‘stille’ dorp wellicht?
Kan ’t in een drukke stad wel?

Kijk, ik loop zelf al heel erg lang zo af en toe openlijk rond in 'foute' kleding, dus ik weet wel een beetje wat je uiteindelijk moet verwachten.

Hè Mik: “foute kleding”: moet het nou zo heten?
Hiermee wek je het gevoel dat iemand een zware ‘misdaad’ begaat.
Peter moet inderdaad wel oppassen dat hij niet ‘fout’ (= slecht/hoerig) gekleed gaat, want dat brengt zijn, en ook onze zaak alleen maar ernstige schade toe.
Het kan beslist geen kwaad dat hij zich een weinig intome en niet ‘meer’ doet dan de dames/meisjes van het dorp.
Laatst gewijzigd door willi op 18 jun 2011 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
petervandenbroeke
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jun 2011 21:50

Re: iets geks gedaan

Bericht door petervandenbroeke »

Des morgens om 4:00 uur is er echt niemand die mij gezien kan hebben maar ik begrijp u waarschuwing wel.
Was ook in een gekke bui ik kon niet slapen en dacht ik probeer het, zelfs onze bakker was nog nie op.
Ik zal zeker u raad niet in den wind slaan, kan ik beter op een stil plekse doen.
Ach een mens doe wel eens gek, vergeef me.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: iets geks gedaan

Bericht door mikvanes »

Wat kan wel en wat kan niet? Tja, iedereen moet dat uiteindelijk voor zichzelf uitmaken. Dus doe gewoon wat je wilt, Peter. Je hoeft tegenover mij geen sorry te zeggen. Uiteindelijk moet iedereen op zijn eigen blaren zitten, nadat hij zijn billen gebrand heeft.

Ik vind het stuk van Peter wel heel herkenbaar. Ik heb vroeger ook wel eens zoiets gedaan. Maar nu vind ik dit een verkeerde manier. Zwaar verkeerd, zoals je aan mijn reactie kunt merken.

Is het niet een beetje: de pot verwijt de ketel, dat hij zwart ziet? Ik doe toch vrijwel hetzelfde?

Niet helemaal.

Ik doe het niet stiekem en niet thuis. Ik doe het openlijk en ik wil gezien worden. Ik ga dus naar een plaats waar veel mensen zijn.

Ik doe het niet om een sterk gevoel bij mezelf op te wekken, maar om er bijzonder en apart uit te zien in de ogen van andere mensen.

En als ik een korte rok draag of een ultra sexy jurkje, dan denk je misschien heel veel te zien, maar daaronder zit een keurig short.

Kortom: don't be a drag, just be a queen.

En net als Lady Gaga: zoek rustig de grenzen op, maar hou het netjes, ga er net niet overheen.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: iets geks gedaan

Bericht door mikvanes »

Willi:
Kan ’t in een drukke stad wel?
Als jij je kleedt om gezien te worden, is het anders dan wanneer jij je kleedt, terwijl je hoopt dat niemand je zal zien.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: iets geks gedaan

Bericht door mikvanes »

Willi:
Hè Mik: “foute kleding”: moet het nou zo heten?
Ja, ik had er ' ' om heen gezet. Dat betekent dat ik het niet fout vindt, maar dat andere mensen het 'fout' vinden.
Plaats reactie