Nog veel meer leuks voor 2012

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Nog veel meer leuks voor 2012

Bericht door jan »

Niks te doen vandaag? Mooi!
Het zonnetje schijnt (hier in Zoetermeer) en doe maar net alsof het 25 graden is.
Denk je vervolgens in dat je weer 25 jaartjes jong bent en wat pondjes (nou ja, kilootjes dan) lichter.
Zet een CD-tje op met Hawaii-muziek en klik op deze URL:

http://www.gq.com/fashion-shows/detail/ ... d=#slide=3

Kies dan view the entire collection fullscreen en vervolgens start slideshow.

Een cocktailglas met groene limonade, rietje en een parapluutje doet de rest.
Laatst gewijzigd door jan op 12 jan 2012 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Nog veel meer leuks voor 2012

Bericht door treintje »

Hm, ik ben niet zo'n liefhebber van Hawaiiprints. De totale outfits vind ik ook maar zo-zo. Neem nou de tweede foto met dat groene jasje. Leuk rokje, en zelfs de sandalen zijn nog wel aardig, maar dan weer zo'n vormloos wijdvallend jasje erbij. Dat staat weer als de spreekwoordelijke vlag op de strontschuit. Waarom nou toch altijd die wijdvallende bovenkleding bij mannen? Dat verziekt het plaatje.

Verder is het allemaal weer enorm hoog gesloten allemaal. Het is blijkbaar al shockerend genoeg om bloot been te laten zien, dus de rest laten we dan vooral maar erg bedekt. De hals zit volledig dichtgeknoopt. Het gaat toch om zomerkleding? Sorry hoor, maar in de zomer bij 25 graden ga ik toch echt niet in een colbertje met hoog gesloten blouse met lange mouwen lopen hoor. Dan trek ik een t-shirtje uit de kast, liefst ééntje met een wijde hals en korte mouwen. Het pak van foto 13 vind ik dan wel weer mooi, maar het is wel weer zo'n outfit waarvan ik denk: Wanneer draag je dat nou? Ik zie mezelf er niet in naar mijn werk gaan, en in mijn vrije tijd trek ik liever iets comfortabels aan. Dus echt iets voor speciale gelegenheden, en die zijn er maar heel weinig. Zoiets komt mijn kast dus voorlopig niet in, ook al vind ik het wel mooi.

Jammer trouwens dat die paar vrouwen wel dezelfde outfits dragen als de mannen, maar er wel veel leukere schoenen bij hebben. Waarom moeten die bij mannen nou toch altijd grof en plat zijn? Grr en zo.

Kortom: weer één grote miskleun, deze modeshow wat mij betreft. Sorry.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Nog veel meer leuks voor 2012

Bericht door willi »

Brrrr, wat zijn mannen toch eigenlijk verschrikkelijk lelijk.
En in plaats van ze tenminste nog wat leuks aan te trekken, maken ze ’t nog erger door die mannelijke lelijkheid te accentueren! Met van die slome, slobberige, oubollige, hooggesloten hangzakken.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Nog veel meer leuks voor 2012

Bericht door Ricky »

Je moet toch ergens mee beginnen,en vooral niet te hard van stapel lopen.
Door mannen gelijk helemaal in vrouwen kleding laten lopen bereik je minder lijkt mij.
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Nog veel meer leuks voor 2012

Bericht door treintje »

Ja, daar discussiëren we, tot grote ergernis van de mannenrokkers, al heel lang over. Dat staat dus nog te bezien. Mannen die helemaal in vrouwenkleding lopen komen weliswaar niet echt mannelijk over, maar leveren wel een plaatje dat mensen herkennen. Daardoor valt het beter dan de plaatjes waarin men probeert vast te houden aan het mannelijke, want dat laatste levert een plaatje op dat mensen in het geheel niet kennen, waardoor ze het nog veel vreemder vinden.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Plaats reactie