Lifestyle programma op tv met man in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door Wiha »

Ik kreeg een berichtje binnen waarin men voor een RTL7 mannen lifestyle programma opzoek is naar leuke mannen die de rok voor mannen willen promoten. Ik heb aangegeven dat ik wel een berichtje op het forum plaats maar dat men dit item wel positief moet belichten. Onderstaand de reactie:

We zoeken iemand die in het programma de voordelen van de rok kan uitleggen. we zijn ook aan het kijken om er 1 te bestellen voor de presentator. ik zag er 1 die ook handig lijkt om in te klussen.
de insteek is dus het praktische nut en daarbij willen we aangeven dat vrouwen niet het alleenrecht hebben op dit kledingstuk.


Wie interesse heeft om contact op te nemen kan dit doen door hier te reageren of mij rechtstreeks een berichtje te sturen. De reacties die hier binnenkomen zal ik doorsturen en degene die interesse heeft zal ik de contact gegevens aan de programma maker doorgeven.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2109
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door Jos »

meld me maar aan Wiha, ik hoop van harte dat er nog iemand zo gek is om mee te gaan ;)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door jan »

Commerciële zenders als de RTL"s zijn uitsluitend gericht op reclame-inkomsten.
De programma's zijn daarop gebaseerd en moeten dus publiek zien te trekken. Wanneer men een lifestyle programma wil gaan presenteren zullen mannen en vrouwen in de leeftijd tussen de 20 en 35 jaar de voorkeur krijgen en dan nog de "mooie" mensen zoals je in reclame tegenkomt. Een datingsite bijvoorbeeld toont alleen fraaie mannen en vrouwen (hoewel juist die types geen datingsite nodig hebben) tot 35 en geen oude vrouwen en mannen.
Ik zal mij dan ook zeker niet aanmelden met mijn kromgetrokken reuma lichaam.
Ik ben een beetje bang dat rokkendragers met panty's of zelfs damesschoenen een absoluut afschrikwekkend voorbeeld vormen waar voor verandering open staande mannen van afhaken.
Mannen tot 35 dus met knielange rokken zonder franje zijn geschikt voor het gestelde doel een eye-opener te vormen.
De laatste 10 jaar heb ik waar ik in Nederland ook was diverse mannen gezien in een degelijke rok, vooral in Den Haag (4 op één dag!) maar die kom je op dit forum niet tegen.
Mannen zoals op de plaatjes zijn geschikt voor het RTL programma maar waar haal je ze vandaan?
Jan.
03.jpg[/attachment [attachment=0]6326641113_a07191f6a8_b.jpg
Bijlagen
6326641113_a07191f6a8_b.jpg
03.jpg
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gusto10
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2013 21:05

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door Gusto10 »

hoe is t afgelopen?
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door musa »

Geen reactie ?

Ik zou ok graag willen weten hoe dit afgelopen is.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2109
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door Jos »

ik heb na mijn eerste telefoongesprek geen reactie meer gehad. Hij zou mij nog terug bellen
een fervent rokdrager
Gusto10
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2013 21:05

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door Gusto10 »

heeft dan niemand zich aangemeld?
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lifestyle programma op tv met man in rok

Bericht door Wiha »

Ik heb even geïnformeerd bij het programma, onderstaand het antwoord:
we gaan binnenkort verder met de voorbereidingen voor een nieuwe reeks, ik neem het dan weer mee.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie