Op een terrasje

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Op een terrasje

Bericht door Wiha »

Onderstaand verhaal kwam ik vandaag tegen op het herenpanty.tk forum, gepost door Pieter en wilde jullie dit niet onthouden.
Geen man in een panty gezien afgelopen weekend maar wel een man in rok. Het was voor mij de eerste keer dat ik in het openbaar een man daarmee heb zien rondlopen. Ik zat op een terras samen met mijn vrouw in een relatief drukke winkelstraat en plots zag ik deze man samen met zijn vrouw ofwel partner/vriendin aan komen lopen. Ik vond het wel leuk om te zien en ik bewonderde de moed van deze man. Wat ik ook meteen ging doen was om me heen kijken of bepaalde andere mensen het ook was opgevallen en er eventueel iets over zouden zeggen. Maar het viel reuze mee, ik kreeg de indruk dat niemand het ook maar iets kon schelen en iedereen om me heen ging vrolijk door met kletsen. Tja, mij interesseerde zoiets natuurlijk wel en mijn vrouw keek een beetje lachend naar mij omdat ze zag dat ik genoot van dit schouwspel, alhoewel dit dan wel een rok betreft en geen panty, maar het idee dat hij dit deed en dus durfde vond ik heel geweldig. Ik keek dan ook constant naar dit voorbijlopende stel. De man in kwestie had een behoorlijk kalme houding, totaal niet nerveus, zo concludeerde ik, alleen hij keek niet in mijn richting. De vrouw keek me wel heel even aan en draaide toen haar gezicht de andere kant op. Alsof ze zoiets had van: “Niet te lang iemand aankijken om eventuele reacties uit te lokken en dit dus te voorkomen" of zoiets. Jammer, ik had best een goedkeurend knikje willen geven of m’n duim op willen steken.

Tja, ik heb er alleen maar respect voor en ik heb meteen een bepaalde vorm van sympathie voor mensen die dit durven & doen. Ik zat verder nog na te denken en bedacht me ineens dat het in theorie best mogelijk zou kunnen zijn dat ik ooit een van de leden van dit forum nog eens tegen zou kunnen komen die openbaar een panty draagt. Glimlachend dacht ik al bij mezelf dat ik dan wel ga proberen om zo iemand te begroeten. Wat zeg ik…… misschien durf ik wel tegen die persoon/mensen te zeggen zo van “Hee hallo, kom er gezellig even bij zitten en dan trakteer ik je/jullie op een lekker koel drankje” wanneer ik me op dat moment weer op een terrasje zou bevinden………..

Nou beste lezers, dit verhaal/gebeurtenis wilde ik even met jullie delen, en wie weet zitten we ooit inderdaad nog eens met elkaar ergens op een terrasje….. alvast proost
Zijn er toch meer die buiten lopen met een rok. Toevallig een lid van dit forum?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: Op een terrasje

Bericht door Peter v »

het zou helpen als hij de stad noemde en misschien de dag. Dat maakt het vermoedelijk gemakkelijker.
Een mooie verhaal.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Op een terrasje

Bericht door RokSterNL »

Wiha, leuk dat je dit inderdaad op ons forum hebt overgenomen.

Ik had wel willen weten in welke plaats hij dan geweest is ? Dat is nu jammer dat dat er niet bij staat.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Op een terrasje

Bericht door Wiha »

Heb het even nagevraagd. Dit was in Brielle (vlakbij Spijkenisse/Rotterdam).
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Op een terrasje

Bericht door RokSterNL »

Bedankt.
Plaats reactie