outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mooie jurk 👗..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vandaag wordt het deze bloemenprint. Zomerse spirit maar ik ga er niet mee buiten hoor. Jurken zijn bij mij enkel voor binnensshuis. Naar de buitenwereld wil ik enkel als "man in rok" de boodschap uitdragen. "Man in jurk" zou hier een totaal andere reactie uitlokken vrees ik.
bloemenprint.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 15 mar 2024 10:09 Vandaag wordt het deze bloemenprint. Zomerse spirit maar ik ga er niet mee buiten hoor. Jurken zijn bij mij enkel voor binnensshuis. Naar de buitenwereld wil ik enkel als "man in rok" de boodschap uitdragen. "Man in jurk" zou hier een totaal andere reactie uitlokken vrees ik.

bloemenprint.jpg
Mooie jurk Rik.. En ja jurken zijn makkelijk hé... Ik draag ze elke dag.. Overal..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Rik schreef: 15 mar 2024 10:09 Naar de buitenwereld wil ik enkel als "man in rok" de boodschap uitdragen. "Man in jurk" zou hier een totaal andere reactie uitlokken vrees ik.

bloemenprint.jpg
Staat je goed!

Ik deel je mening niet helemaal. Ik draag vaak jurken, en krijg er dezelfde positieve reacties op als wanneer ik rokjes draag. Hier een voorbeeld.
Gewoon dragen wat jij fijn vindt joh!
Bijlagen
image1.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
rnhls
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 feb 2010 19:19

Re: outfit van de dag

Bericht door rnhls »

Mijn thuiswerkoutfit vandaag:
- Trui Only
- Rok Gerry Weber
- Panty Oroblu
- Veterboots Anna Field
Bijlagen
IMG_1978.JPG
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

rnhls schreef: 21 mar 2024 11:19 Mijn thuiswerkoutfit vandaag:
- Trui Only
- Rok Gerry Weber
- Panty Oroblu
- Veterboots Anna Field
Wow!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

rnhls schreef: 21 mar 2024 11:19 Mijn thuiswerkoutfit vandaag:
- Trui Only
- Rok Gerry Weber
- Panty Oroblu
- Veterboots Anna Field
Mooi..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
RobinWi
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2023 14:31

Re: outfit van de dag

Bericht door RobinWi »

rnhls schreef: 21 mar 2024 11:19 Mijn thuiswerkoutfit vandaag:
- Trui Only
- Rok Gerry Weber
- Panty Oroblu
- Veterboots Anna Field

Erg mooi!
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Outfit van de dag
- rokje: McGregor
- bruine panty: Cecilia de Rafael
- zwarte enkellaarsjes: Roberto d’Angelo
- zwarte coltrui: Girav

Dagje wezen shoppen in Gouda in deze outfit. Heerlijk.
Nul commentaar gehad.
Bijlagen
IMG_5585.jpeg
IMG_5585.jpeg (81.05 KiB) 570 keer bekeken
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 22 mar 2024 13:53 Outfit van de dag
- rokje: McGregor
- bruine panty: Cecilia de Rafael
- zwarte enkellaarsjes: Roberto d’Angelo
- zwarte coltrui: Girav

Dagje wezen shoppen in Gouda in deze outfit. Heerlijk.
Nul commentaar gehad.
Mooi...👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie