outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 522
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 19 feb 2024 12:24
Rene schreef: 19 feb 2024 07:16 IMG_20240219_063858.jpg
Outfit vandaag op kantoor.
Was indertijd de eerste rok die ik kocht. Vandaag met 15 den hold up van kruidvat.
Wow, mooie lengte!
En respect… ik draag persoonlijk graag hold-ups, maar bij zo’n roklengte ben ik altijd bang dat het bij mij zichtbaar zal zijn wanneer ik zit… heb jij dat niet?
Dat kan toch geen kwaad Alex, dat ze je kousenband van je hold up kousen zien... Is toch mooi...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
paul65
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mar 2020 19:06
Locatie: zuiden vh land

Re: outfit van de dag

Bericht door paul65 »

Rokken staat je erg mooi, Jaguar.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Outfit van de dag / outfit van de vorige dag ;-)

De langere spijkerrok maakt het wat sloom en dik. Of is het de trui? Of zijn het de laarzen? Of ben ik te streng naar mijzelf?
Bijlagen
IMG_5014.jpeg
IMG_4974.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Belinda-Holland
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: outfit van de dag

Bericht door Belinda-Holland »

Alex,
Heel persoonlijk vind ik de trui van je 2e outfit beter staan bij de outfit van de spijkerrok. Allebei mooi trouwens, maar je ziet vaak mensen met een zwart/donker truitje of topje gecombineerd met een spijkerrok.
Smaken verschillen, gelukkig. ;)
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

paul65 schreef: 20 feb 2024 17:20 Rokken staat je erg mooi, Jaguar.
Mooi compliment, dankjewel ! :)
DiKo
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Hai Alex.

Ik vind de combinatie van het gestreepte shirt ( mooi, maar mijns inziens wat te groot voor jou) en de wat langere spijkerrok echt en beetje "oubollig".
De foto eronder spreekt mij veel meer aan!
paul65
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mar 2020 19:06
Locatie: zuiden vh land

Re: outfit van de dag

Bericht door paul65 »

@Alex,
Mooie foto's maar mijn smaak is toch wel de onderste foto. Ziet er echt mooi uit. Ik kan me voorstellen dat als de kleding van foto 1 je erg goed zit dat je die lekker draagt. Het staat je overigens allemaal erg goed.
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Ik sluit me aan bij de commentaren hierboven Alex.
Op de tweede foto zie je eleganter uit.
Maar natuurlijk : dat is geheel mijn mening. Als je je prettig voelt in outfit 1, wie zijn wij om te zeggen dat dit niet kan ?? :lol:
Laatst gewijzigd door jaguar op 23 feb 2024 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Nog fotootje van vorige week (zie mijn post beetje hoger).
Ik had dit rokje gepast maar het kon me niet echt bekoren.

Wat ik soms doe bij het passen is even de winkel rondwandelen om te kijken of de rok (of jurk) me wat bevalt.
Dan ga ik bvb naar een andere afdeling (in dit geval de kousen afdeling, heb daar WEL wat gekocht :D )

Dan durf ik wel eens een selfie nemen om te kijken of ik er mee sta.
Deze foto sterkte me in de overtuiging dat deze rok niet echt flatterend was. :lol:
Ging zo een beetje alle kanten op ! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

jaguar schreef: 23 feb 2024 10:59 Nog fotootje van vorige week (zie mijn post beetje hoger).
Ik had dit rokje gepast maar het kon me niet echt bekoren.
Nou, hij staat wel mooi qua lengte. Wat een geweldige benen en hakken eronder! Hiermee loop je absoluut niet voor gek!
Keep up the good work
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie