outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 534
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 05 feb 2024 21:04
RobinWi schreef: 02 feb 2024 16:52 Keurig Alex. Staat je goed!
Dank je wel RobinWi!

Mede geïnspireerd door jullie reacties, maar ook door outfits van anderen (zoals die wiha!), ben ik zojuist in spijkerrokje met de trein vanuit mijn werk vertrokken. En je raadt het al: enkel maar leuke reacties van medereizigers.
Mooie rok en nylons en heels 👠👠, heel mooi Alex .
Mooie benen ook..😄
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Rene
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2023 09:22

Re: outfit van de dag

Bericht door Rene »

Mijn outfit op kantoor vandaag
IMG_20240216_062924~2.jpg
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 218
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Rene schreef: 16 feb 2024 06:40 Mijn outfit op kantoor vandaag
IMG_20240216_062924~2.jpg
Wow Rene, geweldige outfit en top dat je dit op je werk kunt (en durft te) dragen! Respect. Werk je bij een grote onderneming?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Rene
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2023 09:22

Re: outfit van de dag

Bericht door Rene »


Wow Rene, geweldige outfit en top dat je dit op je werk kunt (en durft te) dragen! Respect. Werk je bij een grote onderneming?
Een groot bedrijf maar vanuit een klein kantoor. Ze hebben een DEI programma (Diversity Equity Inclusion)
Dus zou raar zijn als ze het niet zouden toelaten.
En zoals eerder gezegd niemand die er vragen of opmerkingen bij maakt.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 534
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 16 feb 2024 09:01
Rene schreef: 16 feb 2024 06:40 Mijn outfit op kantoor vandaag
IMG_20240216_062924~2.jpg
Wow Rene, geweldige outfit en top dat je dit op je werk kunt (en durft te) dragen! Respect. Werk je bij een grote onderneming?
Mooie jurk.. Ja een jurk is toch makkelijk om aan te trekken hé... Ik draag ze dagelijks, jurken...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Rene
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2023 09:22

Re: outfit van de dag

Bericht door Rene »

IMG_20240219_063858.jpg
Outfit vandaag op kantoor.
Was indertijd de eerste rok die ik kocht. Vandaag met 15 den hold up van kruidvat.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 218
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Rene schreef: 19 feb 2024 07:16 IMG_20240219_063858.jpg
Outfit vandaag op kantoor.
Was indertijd de eerste rok die ik kocht. Vandaag met 15 den hold up van kruidvat.
Wow, mooie lengte!
En respect… ik draag persoonlijk graag hold-ups, maar bij zo’n roklengte ben ik altijd bang dat het bij mij zichtbaar zal zijn wanneer ik zit… heb jij dat niet?
Laatst gewijzigd door Alex op 19 feb 2024 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
minirok58
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2023 17:14

Re: outfit van de dag

Bericht door minirok58 »

Alex schreef: 19 feb 2024 12:24
Rene schreef: 19 feb 2024 07:16 IMG_20240219_063858.jpg
Outfit vandaag op kantoor.
Was indertijd de eerste rok die ik kocht. Vandaag met 15 den hold up van kruidvat.
Wow, mooie lengte!
En respect… k draag persoonlijk graag hold-ups, maar bij zo’n roklengte ben ik altijd bang dat het bij mij zichtbaar zal zijn wanneer ik zit… heb jij dat niet?
Hold ups of panty met open kruis zijn met dit weer buiten best wel lekker eronder en als je er een stringetje onder aan hebt maakt het toch niet uit dat ze dat zien, persoonlijk draag ik er alleen hold ups of open kruis panty onder dus dan moet je wat beter opletten hoe je gaat zitten. Als het beter weer is blijven ook de kousen en de hold ups uit.
Rene
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2023 09:22

Re: outfit van de dag

Bericht door Rene »

Maak me geen zorgen over of er iets te zien is. Herinner me de opmerkingen van een collega toen ik een keer iets ergens tussen uit moest halen en dat niet mogelijk was zonder inkijk te voorkomen. Dat er niet meer te zien zou zijn dan bij een zwembroek op het strand
jaguar
Berichten: 170
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Rene schreef: 19 feb 2024 13:53 Maak me geen zorgen over of er iets te zien is. Herinner me de opmerkingen van een collega toen ik een keer iets ergens tussen uit moest halen en dat niet mogelijk was zonder inkijk te voorkomen. Dat er niet meer te zien zou zijn dan bij een zwembroek op het strand
Zo denk ik er ook over Rene. Gelijk heb je.
Hierbij mijn outfit van de dag.

Dagje vrij en wat boodschappen gedaan in rok.
Eerst naar de bakker waar de vriendelijke mevrouw me weliswaar goed bekeek maar niet de minste reactie gaf.8-)

Daarna naar een grote kledingzaak waar ik wat rokken heb gepast en daarbij ook heel vriendelijk werd geholpen door de verkoopster.
Ze heeft me paar modelletjes gepresenteerd en telkens haar mening gegeven. Geen enkele vraag of opmerking omtrent de rokken die ik paste of de rok waar ik mee binnen kwam. Ook niet over de blokhakken en nylons overigens. :lol:
Wel niets gekocht, ik vond dat niets me echt super stond.

Ze nam met veel plezier de foto en vond het spijtig dat ze mij niet had kunnen helpen.
Plaats reactie