6A9940DA-BA2C-4397-BEFA-9AEE7938D8EB.jpeg
Al even geleden, maar één van mijn favorieten: lak schoenen type Mary-Jane, zwarte dunne panty (kunnen ook kousen zijn geweest, daar ben ik immers groot fan van) en een lange Moam bodycon jurk.Uit de oude doos
Uit de oude doos
Al even geleden, maar één van mijn favorieten: lak schoenen type Mary-Jane, zwarte dunne panty (kunnen ook kousen zijn geweest, daar ben ik immers groot fan van) en een lange Moam bodycon jurk.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Re: Uit de oude doos
Mooi hoor.
Héél mooi ..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...