Reacties?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: Reacties?

Bericht door Camille »

via vinted kocht en ze had ook een witte deze ook gekocht
Jij hebt dus ook zo body's vind je het niet lastig onderaan met de penis en zo. Wat doe je ermee?
Steek je de penis weg. De ballen komen soms vaak naast de stof te liggen.
Als ik de penis laat zitten zoals in een mannen broek dan zie je hem in de rok
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Reacties?

Bericht door WesleyN »

Camille schreef: 21 aug 2023 01:07 @wesley n
Wat heb je nu van kleding dan?
Alle tips zijn welkom
Van het weekend ga rokken dragen. Maar nu heb ik een legging en een rode t-shirtjurkje aan. Zo ga ik ook vaak naar het werk. Jurkje wordt vaak als longshirt gezien. Deze is ook te kort voor blote benen en/of panty's. Maar mijn kleding is vaak heel vrouwelijk en het voelt toch steeds als geaccepteerd. Dus dat doe ik op een subtiele manier. Ik ga hier geen foto's (meer) plaatsen. Sorry.

Maar ik draag meestal leggings en longshirts/t-shirtjurkjes met boots of die allstars.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: Reacties?

Bericht door Camille »

WesleyN schreef: 21 aug 2023 20:57
Camille schreef: 21 aug 2023 01:07 @wesley n
Wat heb je nu van kleding dan?
Alle tips zijn welkom
Van het weekend ga rokken dragen. Maar nu heb ik een legging en een rode t-shirtjurkje aan. Zo ga ik ook vaak naar het werk. Jurkje wordt vaak als longshirt gezien. Deze is ook te kort voor blote benen en/of panty's. Maar mijn kleding is vaak heel vrouwelijk en het voelt toch steeds als geaccepteerd. Dus dat doe ik op een subtiele manier. Ik ga hier geen foto's (meer) plaatsen. Sorry.

Maar ik draag meestal leggings en longshirts/t-shirtjurkjes met boots of die allstars.
Ik vraag toch geen foto's met je gezicht op. Een foto van de kleding is ook al goed.
Belinda-Holland
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: Reacties?

Bericht door Belinda-Holland »

Camille, dank voor je reactie. Ik heb op Vinted gekeken. Ken het eigenlijk alleen van naam, moet ik toegeven. Er staan hele leuke en betaalbare dingetjes op.
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: Reacties?

Bericht door Camille »

Daar al verschillende zaken gekocht ook die body komt van daar.
De meeste zaken kwam uit nederland.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Reacties?

Bericht door Rik »

Belinda-Holland schreef: 21 aug 2023 17:17 @ Camille ? Ik ben benieuwd waar de body vandaan komt. Ik heb een aantal body's van Wolford. Het voordeel is dat ze drukknoopjes hebben als "ondersluiting". Maar ik heb in het verleden een aantal gekocht met haakjes, ik weet niet exact meer waar ik die gekocht heb.
De haakjes schieten met een bepaalde regelmaat los, en vernielen dan m'n panty ( altijd vervelend).
De kleur van je body vind ik trouwens ook heel mooi.
Ik draag heel vaak body's maar dan bedoeld als shapewear. Die met drukknopjes koop ik niet meer omdat die al te vaal losschieten bij het bukken. Dus nu zijn het steevast die met haakjes en als je die zorgvuldig inhaakt schieten die nooit los hoor. Voelt veel zekerder aan dan een drukknop wat mij betreft.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Reacties?

Bericht door WesleyN »

Camille schreef: 22 aug 2023 06:31 Ik vraag toch geen foto's met je gezicht op. Een foto van de kleding is ook al goed.
Er zijn foto's zelfs op FB. Maar daar reageer ik niet op. Want niet iedereen mag ze blijkbaar zien. Ik schijn altijd heel relaxed te zijn als ik rokken of iets dergelijks in het openbaar draag. Heb ik al in Nederland en België (geregeld) en ook in Duitsland, Frankrijk en Spanje gedragen.

Maar meestal draag ik leggings in combinatie met longshirts of t-shirtjurkjes. En die draag ik dan overal naartoe. Rokken of jurken meestal ook met panty's op speciale gelegenheden en zo vaak mogelijk. Dit jaar wel meer dan 20 x. Dat dus.

Je wilde advies. Mijn advies is, draag kleding waarbij je je goed voelt. Ook al vindt iedereen je smaak niet oké. Als jij je kleding mooi vindt of je voelt je er comfortabel in, dan is die kleding de juiste keuze.

Je wilde foto's van mijn kleding. Dit bijvoorbeeld:
katoenen t-shirtjurk
katoenen t-shirtjurk
katoenen t-shirtjurk.png (25.18 KiB) 7163 keer bekeken
leggings
leggings
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Reacties?

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 13 apr 2023 17:20 Met aandacht deze topic gelezen.
Even mijn standpunt delen.

Het is inderdaad zo, en dat hebben er hier al velen op dit forum gezegd: alle begin is moeilijk.
Wie als man een rok of kleedje wil dragen doet er wellicht best aan om dit stapsgewijze op te bouwen.

Ik sta ook nog niet al te ver maar toch al paar stapjes verder dan het prille begin.

Vandaag een fikse wandeling gemaakt in een jeansrokje.
Dit was niet te lang maar ook zeker niet te kort zoals jullie kunnen zien.
Kortom, een lengte waar ik mij het best bij voel en mij de nodige bewegingsruimte geeft.
In het begin zou ik amper uit de auto durven komen, nu sta ik toch al wat verder. ;)

Paar weken terug ook al grote wandeling gemaakt in ongeveer dezelfde outfit maar toen had ik nog een trui met ritssluiting bij de hand
om rond mijn middel te binden.
Nu dacht ik : gewoon doen, trui in de auto gelaten, sleutels van de auto in de achterzak en we zijn weg.
Absoluut een heerlijk gevoel :D. Zeker een uur gestapt en paar keer door een woonwijk.

Paar wandelaars gekruist, vriendelijk goedendag gezegd, uiteraard even de blik naar mijn benen maar verder niets.
Wel even met een dame gebabbeld die in de voortuin bezig was.

Na een kort gesprek over haar bezigheden vroeg ze toch aarzelend: is dat een rok die u aanheeft meneer ? :lol:
Tja, kon ik moeilijk ontkennen hé ? Ik zei al lachend: ja, die is toch niet te kort hé ?
Enige reactie was: meneer, met zo 'n benen kan die rok gerust nog een stuk korter hoor !! :lol: :lol: :lol:
Ik groeide weer paar centimeter na dit mooie compliment.
Dan zijn we er nog wat verder op door gegaan en had ze alle begrip voor mijn (en onze) filosofie.
Bij het afscheid riep ze me nog na: doe zo verder !! :D

Aangenaam uurtje beleefd !
👍👍👍👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Reacties?

Bericht door Kortrokje »

BaSa schreef: 11 apr 2023 23:46 Volgende week heb ik gepland om nog eens gerokt naar buiten te gaan en de zenuwen zijn er toch wel al. Hoe gaan demensen reageren? Ga ik bekenden tegenkomen.

Wat de reacties betreft snap ik dat je de goede moet onthouden en de slechte negeren. Maar ik wil toch voorbereid zijn.

Ik lees hier bijna uitsluitend positieve verhalen. Maar ik kan moeilijk geloven dat er geen andere zijn. Zelfs met mijn beperkte ervaring zag ik al mensen gniffelen en me aanstaren.


Kwestie om voorbereid te zijn: wat zijn volgens jullie de meeste reacties? En waren daar al angstaanjagende bij?
BaSa niet bang zijn voor reacties.. Gewoon doen en normaal doen... Je moet niet afwachten wat al of niet mogelijke reacties zouden kunnen zijn... Gewoon doen.. Je zal zien, het valt reuze mee...👍👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 523
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Reacties?

Bericht door Kortrokje »

Kortrokje schreef: 01 okt 2023 15:38
BaSa schreef: 11 apr 2023 23:46 Volgende week heb ik gepland om nog eens gerokt naar buiten te gaan en de zenuwen zijn er toch wel al. Hoe gaan demensen reageren? Ga ik bekenden tegenkomen.

Wat de reacties betreft snap ik dat je de goede moet onthouden en de slechte negeren. Maar ik wil toch voorbereid zijn.

Ik lees hier bijna uitsluitend positieve verhalen. Maar ik kan moeilijk geloven dat er geen andere zijn. Zelfs met mijn beperkte ervaring zag ik al mensen gniffelen en me aanstaren.


Kwestie om voorbereid te zijn: wat zijn volgens jullie de meeste reacties? En waren daar al angstaanjagende bij?
BaSa niet bang zijn voor reacties.. Gewoon doen en normaal doen... Je moet niet afwachten wat al of niet mogelijke reacties zouden kunnen zijn... Gewoon doen.. Je zal zien, het valt reuze mee...👍👍👍👍👍 het merendeel van de mensen zien zelfs niet wat je draagt .. En die liggen daar ook niet wakker van. . En wat men "denkt" dat weet je toch nooit, daar moet je ook geen rekening mee houden.. Gewoon je eigen ding doen ..👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie