Een heerlijk rokjesweekend in Londen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Een heerlijk rokjesweekend in Londen

Bericht door jaguar »

Corpas schreef: 25 jul 2023 13:56 Leuk om in een aantal bijdragen hiervoor weer wat discussie te lezen over dat steeds terugkerende punt, of je als rokdragende man je benen zou moeten scheren.

De meesten vinden toch dat dat er niet mee te maken heeft, minirokje en Rik zeiden het heel mooi: dat is een keus, net als een baard laten staan.
En het gaat inderdaad om een rok dragen als man, niet zozeer als iemand die in alle opzichten een vrouw wil lijken.

Ik scheer mijn benen niet, ik doe niet aan wielrennen (dan schijnt het nodig te zijn) en mijn vrouw zegt steeds dat zij opgewonden wordt van harige benen (overigens niet van haar elders, een stukje hoger, daar hebben wij een laserbehandeling gehad...). Dus ik zou wel gek zijn om mijn benen te scheren. Een rokje zonder ondergoed vindt zij gelukkig ook erg opwindend.

By the way, vanochtend een hele ochtend gewinkeld in mijn rokje. Geen opmerkingen, wel een paar blikken van 'zie ik dat nu goed?'.
Voelde heerlijk, al was het niet zo warm, toch lekker vrij gevoel, ook op mijn miniteenslippers die heerlijk zitten. En zonder ondergoed.
Nog een foto, zelfde rokje als in Londen dus, met vier ruime zakken.

20230723_143102ax.jpg
Tja, scheren of niet scheren, het onderwerp komt al eens vaker ter sprake.
Ik heb respect voor de mening van iedereen maar persoonlijk doe ik het niet.
Ik ben nu eenmaal een man en dat mag iedereen zien zelfs al draag ik rokken, kleedjes of hakken.
Eleganter met geschoren benen ? Misschien, maar voor mij hoeft het niet.

Overigens sta je goed met die spijkerrok Corpas, zo heb ik er ook wel een paar.
Plaats reactie