2 keer buiten in mini rok

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

2 keer buiten in mini rok

Bericht door Camille »

Hi
Het is voor de 2de x ik deze zomer in min rok met bodysuit naar buiten ga voor een dag je weg.https://ibb.co/G7spx7R
https://ibb.co/fNk6sdN
Maar om onder de bodysuit nog mijn borsten d cup aan te doen blijft moeilijk. In de winter lukt het beter om de borsten aan te doen. Ze zien ze dan minderrap
Heb ook wel een dames slip aan.
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: 2 keer buiten in mini rok

Bericht door jaguar »

Ik vind het wel een mooie combinatie Camille. Proficiat met de goede keuze.

Moet lukken ; ik had gisteren dagje verlof en ben er ook op uit getrokken met een (kort ;) ) rokje.
Een hele tocht met de fiets gereden en daarna de fiets in de dorpskern achtergelaten om een flinke wandeling te maken.

Het rokje was een wijd model dus zeker geen probleem met de fiets. Ik weet uit ondervinding dat een nauwe rok een challenge is... :lol:

Ik heb nergens een opmerking gekregen omtrent de outfit en zo moet het eigenlijk. Enkel wat gefascineerde blikken van het ouder koppel naast mij op het terras toen ik even stopte om een koffie te drinken. Toen ik naar het toilet ging voelde ik hun ogen branden in mijn rug hahaha !! :D
Rokje niet echt lang, ook niet te kort, laat ons zeggen, mijn favoriete lengte. Is ook heerlijk luchtig, een plezier om dragen.
Perfect bij deze temperaturen.

Vroeger deed ik nog altijd een korte broek mee 'voor het geval' maar sedert enige tijd doe ik dat niet meer. Ik vertrek in rok, en kom terug thuis in rok.
Was in het begin even wennen (nu kan ik mij echt niet meer verkleden :? ) maar eenmaal deze drempel over wordt het de normaalste zaak van de wereld.
met de fiets.jpg
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: 2 keer buiten in mini rok

Bericht door Rik »

Moet kunnen hé, ik fiets ook bijna altijd in rok, wel iets langer, toch altijd zo'n 45 cm minimaal en dat komt dan als ik rechtop sta zo'n 7 cm boven mijn knie.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie