Heels 👠👠

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Heels 👠👠

Bericht door Kortrokje »

Thanks Niek..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Heels 👠👠

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 04 okt 2023 12:03 Leuk! Mijn ervaring is dat het heel verslavend werkt. Ik heb inmiddels denk ik 40 paar pumps/stiletto’s/enkellaarsjes/laarzen/ballerina’s. Veelal zwart, maar ook recent knalroze gekocht (zie onder de sectie ‘foto’s van leden’)
Bij Van Haren hebben ze ook vaak leuke betaalbare grote maat schoenen. Of ga een keer (in rok/jurk/panty!) passen bij Silhouette in Rotterdam, super lieve dames die nergens van opkijken.
😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Heels 👠👠

Bericht door Kortrokje »

Kortrokje schreef: 21 okt 2023 15:18
Alex schreef: 04 okt 2023 12:03 Leuk! Mijn ervaring is dat het heel verslavend werkt. Ik heb inmiddels denk ik 40 paar pumps/stiletto’s/enkellaarsjes/laarzen/ballerina’s. Veelal zwart, maar ook recent knalroze gekocht (zie onder de sectie ‘foto’s van leden’)
Bij Van Haren hebben ze ook vaak leuke betaalbare grote maat schoenen. Of ga een keer (in rok/jurk/panty!) passen bij Silhouette in Rotterdam, super lieve dames die nergens van opkijken.
40 paar?😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍
Ik ben inmiddels al aan 14 paar...😂😂😂 maar het is zoals je zegt, men kan het niet laten om er nog maar een paar of meerdere paren te kopen...😂😂 en zeker aan die prijs, de eerste 10 paar aan 10 euro het paar, en de laatste 4 paar aan 5 euro... Da's voor niks bijna ..
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 25 okt 2023 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Heels 👠👠

Bericht door Alex »

De Into forty Six unisex (!) pumps bij Scapino zijn in de uitverkoop, de nog beschikbare kleuren kosten nu nog slechts €5!
(Ze vallen klein, Gabor draag ik altijd 9,5/43,5 maar deze echt 46)
https://www.scapino.nl/intofortysix
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Heels 👠👠

Bericht door Kortrokje »

Niek schreef: 16 okt 2023 18:22 Het maakt het geheel mooi af. 😀👍
Leuke diverse kleuren
Ja hé 😂😂😂😂
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Heels 👠👠

Bericht door Kortrokje »

Niek schreef: 16 okt 2023 18:22 Het maakt het geheel mooi af. 😀👍
Leuke diverse kleuren
😂😂😂👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Heels 👠👠

Bericht door Alex »

Ik heb vandaag -in rok, maar daar kijken ze bij Silhouette totaal niet van op- nieuwe enkellaarsjes gekocht (zie rechterbeen / rechter foto). Hak hoogte 13 cm, maar desondanks lopen ze zalig.
De pumps staan ook op mijn verlanglijstje!
Rood of zwart… Daar ben ik nog niet uit.
Bijlagen
IMG_3414.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 521
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Heels 👠👠

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 01 dec 2023 21:31 Ik heb vandaag -in rok, maar daar kijken ze bij Silhouette totaal niet van op- nieuwe enkellaarsjes gekocht (zie rechterbeen / rechter foto). Hak hoogte 13 cm, maar desondanks lopen ze zalig.
De pumps staan ook op mijn verlanglijstje!
Rood of zwart… Daar ben ik nog niet uit.
Die rode zeggen mij wel wat😃😃😃
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Heels 👠👠

Bericht door Alex »

Mocht iemand op zoek zijn naar hakken maat 44:
Ik verkoop er meerdere, zie
https://link.marktplaats.nl/m2107312911

Wees niet getreurd, ik hou er nog zat over vork mijzelf. Ik heb nog minimaal 30 paar staan…

Mocht dit niet mogen op dit forum, geef dan even een seintje, dan verwijder ik deze post.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie