Thuiswerk outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Alex »

Vandaag werk ik thuis. Ik draag een lange strakke spijkerrok van C&A, met daaronder een zwarte transparante 20 denier Falke Pute Matt panty, enkellaarsjes van Van Haren en dat combineer ik met een (heren) overhemd.

En oorbellen, mijn andere guilty pleasure ;-)
Bijlagen
image1.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 524
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 23 okt 2023 11:41 Vandaag werk ik thuis. Ik draag een lange strakke spijkerrok van C&A, met daaronder een zwarte transparante 20 denier Falke Pute Matt panty, enkellaarsjes van Van Haren en dat combineer ik met een (heren) overhemd.

En oorbellen, mijn andere guilty pleasure ;-)
Mooi...👍👍 wat mij opvalt, u draagt uw rok héél laag hé... Groeten
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 23 okt 2023 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 524
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 23 okt 2023 11:41 Vandaag werk ik thuis. Ik draag een lange strakke spijkerrok van C&A, met daaronder een zwarte transparante 20 denier Falke Pute Matt panty, enkellaarsjes van Van Haren en dat combineer ik met een (heren) overhemd.

En oorbellen, mijn andere guilty pleasure ;-)
Mooi👍👍 wat mij opvalt is dat u uw rok héél laag draagt... Maar dat mag hoor... Zoals u het gemakkelijkst vindt om dragen hé... Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Niek
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Niek »

Het klopt wel. Ik zit daar zelf ook wel eens mee, op welke hoogte ik de rok moet dragen. Van vrouwen krijg ik vaak het advies om toch hoger in de taille te dragen.

De uitstraling is anders. Ligt er ook weer aan wat je er boven draagt.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Alex »

Ik snap jullie punt wel, zeker dit soort rokken kan best hoog gedragen worden.

Probleem is echter: ik ben niet de slankste. Dus het is óf onder óf boven de buik (wat ongeveer onder mijn oksels is) ;-)
Daarom draag ik tegenwoordig ook vaak jurken, daar speelt dat veel minder bij…
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 524
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 24 okt 2023 09:20 Ik snap jullie punt wel, zeker dit soort rokken kan best hoog gedragen worden.

Probleem is echter: ik ben niet de slankste. Dus het is óf onder óf boven de buik (wat ongeveer onder mijn oksels is) ;-)
Daarom draag ik tegenwoordig ook vaak jurken, daar speelt dat veel minder bij…
ja dat probleem heb je inderdaad niet met een jurk. . Ja sommige rokken dragen beter op de heupen, maar andere dan weer niet... Het ligt er inderdaad ook een beetje aan, aan hoe slank je bent .. Ik ken dat ook... Het is daarom ook dat ik eigenlijk wel NOG liever jurken draag .. En ook, een jurk heb je gauw aangetrokken hé .. Je trekt die over je hoofd, en je bent gekleed... Ik trek trouwens mijn rokken ook soms over mijn hoofd aan .. makkelijker... Maar om erop terug te komen, ja die rok op de foto is nogal midi, en als je die dan lager draagt, dat is een héél andere look... Maar ik zou zeggen, je draagt hem zoals jij zelf wilt hoor....👍👍👍👍👍
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Rik »

Vrouwen dragen rokken altijd op de taille, daar zijn ze dus ook op gesneden. Ik weeg ook 95 kg voor mijn 1m80 dus heb wel een klein beetje buikvet maar draag mijn rokken altijd op de taille. Voelen waar je heupbeenderen eindigen en net daarboven dus.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Alex »

Vandaag heb ik een kortere gecoate rok aan. Daarmee val ik -zeker met mijn 2 meter lengte en fors postuur- best in op, zeker op hakken. Maar het voordeel is dat ik nu zelf ook wat van mijn glanzende dunne panty zie, waar ik zelf echt fan van ben.

Deze foto is genomen bij La Place bij Reeuwijk.

Het is wat stil hier op het forum…. Ik zie jullie foto’s daarom graag tegemoet!
Bijlagen
IMG_3389.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Misschien niet echt de juiste topic om dit te plaatsen 'thuiswerk outfit van de dag' ;) maar omdat Alex toch hier de oproep doet...

Deze week kort tripje gehad in Duitsland met de vrouw. Thuis is het voor haar absoluut een no go om rokken en kleedjes te dragen buitenshuis maar op vakantie kan het oogluikend wel hahahaha...

Deze outfit had ik eerder deze week aan in het restaurant. Het moet gezegd;: een lang kleed van mijn vrouw (ik heb niets wat tot onder de knie komt) maar het voelde wel eens goed aan. Ik droeg er hoge laarsjes bij en over the knee kousen want warm was het niet. :?

Eerder die dag was ik snel wat gaan halen in het dorpje in een minirok (ik heb daar ook een foto van ;) ) maar mijn vrouw opperde toen dat ik voor het diner wel best een lang kleed zou aandoen hahahaha !!
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Thuiswerk outfit van de dag

Bericht door Alex »

Gaaf @Marpie! Mooie ontwikkeling. Die andere foto wil ik natuurlijk ook best zien…
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie