Balenciaga

Plaats hier je berichtje als je ergens een rok voor mannen te koop hebt gezien
Plaats reactie
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Balenciaga

Bericht door ellen »

Balenciaga heeft een rok ontworpen op basis van een handdoek (jawel!) aan een premium prijs: https://www.balenciaga.com/fr-be/jupe-t ... 19501.html
Ze zetten er meteen bij dat het unisex is en presenteren het met een mannelijk model, dat dan weliswaar ook nog een broek draagt. Op zich prima, maar ik zie een gemiddelde man die geen rok durft of wil dragen niet plots in een handdoek over straat lopen :D
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Balenciaga

Bericht door WesleyN »

Dat is toch voor de sauna?!
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Balenciaga

Bericht door Rik »

Wat gaat men nog allemaal uitvinden om mannen in rok belachelijk te maken?
Alsof het nog niet erg genoeg is dat de jeugd in oversized "baggy" en kapot gesneden "lompen" rond loopt (kledij is zoiets niet); Wil men nu echt een handdoek aan de man brengen die men vb over een oversized tent van een broek gedragen wordt, onderaan 10 cm te lang en bovendien gescheurd :o Hoe belachelijk kan het worden? Heb je trouwens de prijs al gezien??? €695 :o te gek ! We zien er al eleganter uit met een badhanddoek rond ons midden :lol: en wat kost zo'n handdoek bij de Zeeman? en je kan dan de kleur nog kiezen ook :lol:
Ik heb al een hele collectie prima zittende en stijlvolle rokken die meestal van de kringloopwinkel komen en ik tussen €5 en €10 betaalde. De enkele die ik nieuw gekocht heb waren nooit duurder dan €50 !
balenciaga.JPG
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Balenciaga

Bericht door ellen »

Ikea is er ook de draak mee aan het steken: https://www.instagram.com/p/CzrLF2cqpO1/
Screenshot from 2023-11-18 08-16-37.png
Plaats reactie