Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Algemene ervaringen met het rok dragen
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door jonathan7 »

De dames doen het meestal op de taile zover ik weet, wat hoort officieel gezien?
beer63
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 apr 2012 14:06

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door beer63 »

Ligt aan de lengte van de rok en model van de rok
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door jonathan7 »

beer63 schreef: 14 dec 2023 20:25 Ligt aan de lengte van de rok en model van de rok
En wat je zelf wilt denk ik, das het leuke aan een rok.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door Rik »

Ik draag al mijn rokken altijd op de taille, net als de dames. Daar is een rok doorgaans op gesneden. Als je die op de heup zou dragen is hij onder de tailleband te wijd, ook voor mannen want wij hebben minder gevulde dijen en billen.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door jonathan7 »

Maar als je geen smalle taile hebt zit die bij de taile veel te strak, tenminste de meeste rokken.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door Rik »

jonathan7 schreef: 15 dec 2023 13:17 Maar als je geen smalle taile hebt zit die bij de taile veel te strak, tenminste de meeste rokken.
Een smalle taille hebben veel mannen wel, vaak is het de bovenbuik die in de weg zit.... hahahahahaha
Ik heb ook een beetje buik en weeg 95 kg voor mijn 1m85 en toch draag ik alles op de taille.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door jonathan7 »

Rik schreef: 15 dec 2023 20:33
jonathan7 schreef: 15 dec 2023 13:17 Maar als je geen smalle taile hebt zit die bij de taile veel te strak, tenminste de meeste rokken.
Een smalle taille hebben veel mannen wel, vaak is het de bovenbuik die in de weg zit.... hahahahahaha
Ik heb ook een beetje buik en weeg 95 kg voor mijn 1m85 en toch draag ik alles op de taille.
bovenbuik? bedoel je niet onderbuik?

En ik heb geen smalle taile hoor, als ik het zo hoog moet ophijssen zit het bijna bij de armen.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door Rik »

jonathan7 schreef: 15 dec 2023 22:04 bovenbuik? bedoel je niet onderbuik?
Neen, bovenbuik waar bij dames de taille zit. eigenlijk meer de maagstreek want daar begint bij mannen vaak de buik.
Als je enkel een zwaardere "onderbuik" hebt dan kan de tailleband daar gewoon net boven gedragen worden.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door jonathan7 »

Nou als ik dat bij mij zou doen zit ie of veel te hoog of zo strak dat ik buikpijn krijg...

Net opgemeten dat smalle punt zit bij mij zo'n 32,5 cm boven de heup, stel ik heb een 26cm lang rokje zit die boven de onderbroek....
Tja ik heb echt een buikje.een peer figuur noemen ze dat geloof ik...
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Dragen jullie een rok op de heup of op de taile?

Bericht door jonathan7 »

Rik schreef: 16 dec 2023 22:08
jonathan7 schreef: 15 dec 2023 22:04 bovenbuik? bedoel je niet onderbuik?
Neen, bovenbuik waar bij dames de taille zit. eigenlijk meer de maagstreek want daar begint bij mannen vaak de buik.
Als je enkel een zwaardere "onderbuik" hebt dan kan de tailleband daar gewoon net boven gedragen worden.
als ik dat bij mij zou doen zit die bij de borsten.
zie voorbeeld hieronder.
man.JPG
Plaats reactie