Glanzende of matte panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door Alex »

Dank voor de reacties, maar we wijken erg af van het topic: glanzend of mat ;-)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door ellen »

Alex schreef: 03 apr 2024 16:26 Dank voor de reacties, maar we wijken erg af van het topic: glanzend of mat ;-)
Dat is een vals dilemma Alex, mijn antwoord is geen van beide ;-)
Gebruikersavatar
Famke
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2024 13:09

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door Famke »

Zeker een glanzende panty liefst 20 den. vorige week echter een Oroblu Magie 40 den. gekocht met een mooie glans.
Eigenlijk een crossdresser maar ga ook graag met panty en rok de deur uit.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door WesleyN »

Ik koop meestal 40den / glans van Hema. Die gaan lang mee.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Emily
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:55

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door Emily »

Hoi, vanwege het mooie weer dit weekend ben ik overgestapt van mijn zwart matte panty’s (50D) naar een dunnere huidskleurige variant. In dit geval de Satin Touch 20D die ook een beetje glans heeft. Op een of andere manier valt die toch een stuk meer op in de openbaarheid. Volgens mij komt dit vooral door de huidskleur en maakt het eigenlijk niet zoveel uit of dat het een matte of glanzende versie is. Met een zwarte variant gaat het winkelen toch een stuk minder opvallend. Hoe is jullie ervaring met huidskleurig versus zwart?
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door Alex »

Emily schreef: 13 apr 2024 22:45 Met een zwarte variant gaat het winkelen toch een stuk minder opvallend. Hoe is jullie ervaring met huidskleurig versus zwart?
Mijn ervaring is ook dat zwart, tegen verwachting in, minder opvalt. Althans in de winter, na- en voorjaar.
‘s Zomers daarentegen is een huidkleurige panty minder opvallend omdat het een blote benen effect geeft.

Je moet eens een Falke Shelina (12 den) proberen (ook als hold-up beschikbaar…), die is vrijwel niet te zien!

Ik heb onlangs een Falke Natural Glow gekocht om binnenkort te proberen, (6 den). Waarschijnlijk is die al kapot voor ‘ie aan is, maar die zou zelfs de kleur van je huid aannemen. Ik ben benieuwd of dat wat is.

Anyway: je moet vooral dragen wat jíj mooi vindt. Niet wat anderen ervan vinden. Als jij je er prettig in voelt dan val je nauwelijks op.
Have fun!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door Alex »

Famke schreef: 04 apr 2024 13:25 Zeker een glanzende panty liefst 20 den. vorige week echter een Oroblu Magie 40 den. gekocht met een mooie glans.
Hi, ik probeerde je PB te beantwoorden maar die optie staat bij jou uit…
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Famke
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2024 13:09

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door Famke »

Alex schreef: 16 apr 2024 08:22
Famke schreef: 04 apr 2024 13:25 Zeker een glanzende panty liefst 20 den. vorige week echter een Oroblu Magie 40 den. gekocht met een mooie glans.
Hi, ik probeerde je PB te beantwoorden maar die optie staat bij jou uit…
Excuus, nu wel.😁
Eigenlijk een crossdresser maar ga ook graag met panty en rok de deur uit.
Plaats reactie