RokSterNL met goede kennis naar concert van Mick Fleetwood

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

RokSterNL met goede kennis naar concert van Mick Fleetwood

Bericht door RokSterNL »

Vrijdag 17 oktober ben ik samen met een goede kennis van mij naar een bluesconcert geweest van de drummer Mick Fleetwood van de legendarische band Fleetwood Mac.

Voor deze avond had ik mijn zwarte leren gothicrok met studs uit de kast gehaald. Zij vond hem erg mooi. Ik kreeg zelfs nog een compliment van een man die ook bij het concert was. Hij zei mooie rok heb je aan, zeker een gothicrok ? Ik beaamde dat dat zo was. Hij vroeg en hoe vind je de muziek ? Ik zei tegen hem dat ik daar natuurlijk ook van hou, anders was ik daar niet naar toe gegaan.

In de pauze heb ik aan een andere bezoeker buiten de zaal even gevraagd of hij een foto van ons beiden wilde maken.

Zie hieronder de bijgevoegde foto. Zij in een broek ik in een rok.

Het was een gigantisch goed concert, dat vond zij ook en de band eveneens.
Bijlagen
RokSterNL met Linda.jpg
Peter v

Re: RokSterNL met goede kennis naar concert van Mick Fleetwood

Bericht door Peter v »

Goed gedaan!
Goed voorbeeld doet volgen.
En als nu al die mannen die zeggen rokken te dragen in het openbaar nu ook eens ook bv met iemand op stap zouden gaan, bv hun partner, wat mij het meest logische lijkt, DAT is nu DE manier om het publiek er aan te laten wennen dat er mannen zijn die rokken willen dragen, en dat het heel gewoon in het dagelijkse kleding ( voor de man ) past, getuige het in het openbaar dragen in het gezelschap van een ander. Dat in het gezelschap zijnde maakt het "normale" ervan des te gemakkelijker geloofwaardig voor diegene die er niet zo bekend zijn met het fenomeen.

Helaas ben ik eigenlijk altijd alleen, daar ik zelf geen partner of vriendin heb en niet uit ga.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: RokSterNL met goede kennis naar concert van Mick Fleetwood

Bericht door willi »

Jij bent toch wel een geluksvogel, RokSter! Ik denk dat we dit allemaal wel zouden willen.
Het is opvallend dat een goede kennis of vriendin er makkelijker voor valt te porren dan een echtgenote.
Ik heb het al vaker geroepen: overtuig de vrouw en red de wereld!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: RokSterNL met goede kennis naar concert van Mick Fleetwood

Bericht door RokSterNL »

Toen ik rokken in het openbaar ben gaan dragen vanaf 2003/2004 heb ik hier nooit een geheim van gemaakt. Ik heb hier altijd open over gesproken tegen wie dan ook die mij kon. Dan zagen ze gewoon een man die een rok draagt in plaats van een broek. Ik heb hierdoor dus mijn persoonlijke ervaring dat wanneer je gewoon open en eerlijk tegen de mensen verteld dat je als man een rok heel erg lekker vindt zitten, en dan daarbij ook de motivatie geeft waarom je het dan lekker vindt zitten, het merendeel van de mensen hier positief op reageert. Er zullen altijd mensen bij zijn die toch hun neus ophalen, maar wat heb je daar mee te maken. Als daar tegenover ook maar mensen staan die het geen enkel probleem vinden. En aan die mensen moet je je als rokdragende man optrekken, niet aan die mensen die zoiets hebben van, goh toch maar vreemd een man die het prettig vindt om een rok te dragen enz. Die zal je altijd blijven houden ongeacht of de rok voor de man in een grote massa te zien is, je zal altijd tegenstanders van iets houden. Moet je je daar door laten weerhouden ? Nee, dat doe ik echt niet meer. Dat station is door mij inmiddels al ver achter mij gelaten. Snap je wat ik bedoel hiermee te zeggen ?
Plaats reactie