In rok naar de dokter en bloedbank

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Jan/Jannette
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:04

In rok naar de dokter en bloedbank

Bericht door Jan/Jannette »

Nou ondanks dat ik dus al regelmatig in rok ga winkelen was ik nog niet in rok naar mijn huisarts geweest.
Heden ochtend moest ik weer eens voor kontrole naar hem toe en heb de stoute schoenen(Rok ) aangedaan en naar hem toe we hebben het er over gehad en hij zij tegen mij dat ik moest doen wat mijn gevoel mij in geef.
Ik moest mij niet laten lijden door andere. Ook bij de bloedbank werdt wel naar mij gekeken maar niemand zij er iest over wat ik wel jammer vond. Wel dit was mijn ervaring heden ochtend.
Peter v

Re: In rok naar de dokter en bloedbank

Bericht door Peter v »

Hartelijk bedankt voor die relaas, prettig dat een ander eens wat van zich laat horen, er is nog hoop. ;)
Flink dat je nu doorzet. Je kunt feitelijk nu wel overal heen gaan in rok. Dat wil zeggen, je kan in rok wel overal heen, maar je hebt je eigen twijfels overwonnen.
Het is inderdaad wel apart, wanneer er niemand er wat van zegt is dat een anti climax. Eigenlijk vinden we het ook nog leuk als er reacties zijn. (dan het liefst vragen, of complimenten )

Zo zie je maar weer dat als je jezelf hebt overgehaald om er op uit, dat het in het openbaar dikwijls geen probleem is.
Jij doet jezelf goed, en ook daar mee ben je weer een voorbeeld voor anderen.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In rok naar de dokter en bloedbank

Bericht door RokSterNL »

Heel erg fijn, nu ook eens de ervaring van jou te horen. En je ziet het is gewoon mogelijk. Dat mensen kijken interesseerd mij al geen fluit meer. Zolang ze maar niet schelden/uitlachen of je lichamelijk benaderen.
Plaats reactie