2 jongedames aan de deur van Nuon

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

2 jongedames aan de deur van Nuon

Bericht door RokSterNL »

Dinsdagmiddag werd er omstreeks 17.25 uur bij mij aan de deur gebeld en zie twee jongedames van pakweg begin 20 bij mij voor de deur staan. Ze legitimeerden zich met een pasje van Nuon energiemaatschappij.

Ik zeg zo, jullie zullen wel denken een man in een rok, en ik zeg ook zo nog ik ben geen homo en ook geen travestiet.

De ene zegt we leven hier in een vrij land, en ik draag toch ook een broek, en tegen mij zeggen ze dan toch ook geen meneer. Ik zei precies helemaal bij het juiste eind.

Hoe leuk deze dames ook waren, ik blijf toch bij mijn oude energieleverancier.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 2 jongedames aan de deur van Nuon

Bericht door Wiha »

Altijd leuk om zo een praatje te maken, vooral als er zo makkelijk door hun op gereageert word. Zou altijd dan de reactie achteraf van hun wel eens willen horen wat ze tegen elkaar zeggen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: 2 jongedames aan de deur van Nuon

Bericht door willi »

Inderdaad Wiha, schijn bedriegt soms.
Toch, als je goed op hun manier van reageren let kun je meestal wel voorspellen hoe serieus ze het bedoelden.
Een resolute toon en een open gezicht zeggen vaak genoeg.
Natuurlijk zullen ze onder elkaar best wel commentaar hebben over hetgeen ze gezien hebben, maar dat hoeft niet negatief te zijn. En laten we eerlijk zijn, wie doet dat niet in zulke omstandigheden.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: 2 jongedames aan de deur van Nuon

Bericht door RokSterNL »

Ik kreeg niet de indruk aan hun hele manier van reageren dat zij daar achteraf nog opmerkingen tegen elkaar over hebben gemaakt. Ze kwamen bij mij integer over.
Plaats reactie