De eerste keer...

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
JeroenTje
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2009 09:30
Locatie: Sciedam
Contacteer:

De eerste keer...

Bericht door JeroenTje »

De eerste kennismaking met het dragen van een rok is ongeveer in 1993 geweest, ik woonde indertijd in Haarlem en had daar een stamkroeg met een hoop (kroeg)vrienden. Op een dag, onder de invloed van te veel alcohol, besloten wij om een "Lady's night" te houden. Onze groep zou dat weekeind, vergezeld van vriendinnen, verzamelen bij een van de vrienden, om ons te laten aanjurken.

Die avond zou ik in jurk gaan, haar in een zootje en oorlogskleuren op het gezicht . Helaas, mijn toenmalige vriendin was iets kleiner dan ik, 1m63 tegen 1m96, dus de meegebrachte jurk kon niet voor gala doorgaan. Gelukkig een back-up plan, ook een lange (voor haar dan) wijde rok mee en een lullig bloesje.
Enige lollige tafrelen later (Stel je voor, jongens die van een panty alleen weten hoe je het schrijft) waren we klaar voor de strijd.

Met de taxi naar de stad en aldaar veel opzien gebaard in de kroeg. Voor de duidelijkheid, het gaat hier om een rockcafe waar het aantal tatoo's en de hoeveelheid geconsumeerd bier de status aangaf.

Na de eerste (verstomde) aanblik van de overige gasten kwamen we pas goed los... "Vannavond sherry, port, rose en meer van die bocht, de dames zijn gearriveerd".

Het einde van de avond heb ik niet gehaald, als je gewend bent bier te drinken en gaat in het zelfde tempo aan de sherry, kom je niet ver.
Toch herinner ik me die avond als zeer positief. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wel, tot zover de eerste ervaring, de rest volgt in rok ervaringen,

Jeroen
Wat gij niet wilt dat U geschied, flik dat ook een ander niet.
Plaats reactie