Man in jurk op editieNL

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Man in jurk op editieNL

Bericht door w-sure »

Het is al een oud item, maar ik kwam het laatst op internet tegen, en zag dat het hier nog niet was genoemd.

eind jan 2009 was op editie nl een filpmje over Sonny Groo, een designer die zich sterk maakt voor mannen in rokken en jurken. Heb het filmpje bekeken, maar geluid doet het hier niet. ligt aan mijn pc, bij jullie doet het het vast wel.

http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... _plain.xml
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Man in jurk op editieNL

Bericht door rokwens »

Goed gevonden ,dat filmpje. Ik had het nooit eerder gezien en de designer kende ik helemaal niet.
Misschien moeten we eens wat meer uitdiepen rond die man.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Man in jurk op editieNL

Bericht door Natuurmens »

Leuk maar toch niet helemaal mijn ding, vind toch net niet mannelijk genoeg. Maar wat is kan nog komen!
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Plaats reactie