Fanclubdag bezocht in rok van Cuby + Blizzards in Grolloo

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Fanclubdag bezocht in rok van Cuby + Blizzards in Grolloo

Bericht door RokSterNL »

Ben dit jaar voor ht eerst naar de fanclubdag geweest van mijn favoriete band waar ik ook lid van de fanclub van ben 'Cuby + Blizzards' uit het Drentse Grolloo.

Ik ben 's morgens al al in alle vroegte om 7.12 met de trein vertrokken uit Den Haag. Met een aantal overstappen en een taxi in Assen genomen te hebben was ik omstreeks 12.40 in Grolloo bij mijn overnachtingsadres. Vanzelfsprekend ook in rok, alhoewel Grolloo een gehucht is. Het is maar een heel klein dorp. Wat ik van mensen gehoord had, dat men hoogstwaarschijnlijk wel hier en daar vreemd zou opkijken of lachen. Maar geen agressieve benadering.

Nou ik heb totaal geen enkele blik van afkeur en lachen meegemaakt. De man die de fanclub samen met zijn vrouw beheerd zei, er kan misschien wel eens gekeken worden, maar ze zijn door de jaren heen ook wel wat gewend. Omdat er ook nog wel een enkele man met lang haar komt, zoals in die tijd van de sixties en seventies. Ik werd ook heel normaal benaderd en heb ook met diverse mensen daar gesproken, die ik zelfs nog nooit eerder bij concerten gezien had. Een hele gemoedelijke sfeer. En de mensen die met mij spraken en zagen dat ik een rok aan had, zeiden juist dat ze dit heel goed vinden, dat er meer mannen dit voorbeeld eens moesten volgen, en hierdoor ook laat blijken dat je jezelf bent, en niet achter de gtote grijze meute aanloopt.

's avonds natuurlijk in dezelfde rok bij het concert geweest wat speciaal dan voor de fanclubleden gegeven werd. Het was een latertje, of misschien vroegertje. Ik was omstreeks 1.40 uur terug bij mijn overnachtingsadres, wat op loopafstand lag.

Een geslaagde dag.

Zie foto die iemand met mijn camera gemaakt heeft van mij in mijn outfit die ik aan had tijdens de fanclubdag.
Bijlagen
RokSterNL op fanclubdag Cuby + Blizzards 2009.304.JPG
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fanclubdag bezocht in rok van Cuby + Blizzards in Grolloo

Bericht door Wiha »

Ziet er goed uit RokSterNL. Was ook mooi weer om zo buiten te lopen. Een erg leuke en geslaagde dag dus. Ook in de trein heen en terug geen probleem?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Fanclubdag bezocht in rok van Cuby + Blizzards in Grolloo

Bericht door RokSterNL »

Nee in de trein ook geen probleem.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Fanclubdag bezocht in rok van Cuby + Blizzards in Grolloo

Bericht door willi »

Ik begin 't ook heel gewoon te vinden om jou in rok te zien.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie