In rok naar jptje in Helmond geweest

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door RokSterNL »

Ik ben op op visite geweest bij jptje in Helmond. Dit kon nu, omdat hij sinds maart op zichzelf woont.

Ik was omstreeks 13.11 uur in Helmond, waar hij mij met zijn auto bij het station op is komen halen. Hij was ook in rok.

Het was een hele gezellige dag. Heb 's avonds bij hem gegeten en ben omstreeks 20.00 uur weer door hem naar het station terug gebracht. Om 22.20 uur was ik toen weer thuis.

Ik had mijn pocketcamera ook meegenomen, en heb hem gevraagd of hij ook nog een foto van mij wilde maken.

Helaas doordat de bijlagecapaciteit gebruikt is, krijg ik hem niet meer upgeload bij de posting.

Zie voor de foto mijn foto-album.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door jptje »

sorry voor de late reactie maar ikben niet eerder in de gelegenheid geweest om een berichtje te posten.

maar het was eeen gezellige dag met roksternl hier inhelmond ,en nogmooi weer ook.
zekervoor herhaling vatbaar.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door Jos »

fijn te lezen, dat jullie een fijne dag hebben gehad. Zijn jullie nog de deur uit geweest?
Zo te zien op de foto heeft jptje een geweldig uitzicht, waar het rustig wandelen is.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door RokSterNL »

Nee dat hebben we niet gedaan.

Overigens was jptje wel in rok toen hij mij met de auto kwam halen. Later die middag heeft hij zijn pas aangeschafte kilt aangedaan. Zowel dat hij in een andere rok als in de kilt was, heb ik een foto van hem gemaakt.
jan

Re: In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door jan »

Inderdaad een leuk balkon met ruim uitzicht. Wel erg veel peuken in de asbak, maar dat gaat me niks aan. Nu ben ik nog even in het zieken huis maar als ik eenmaal ben revelalideerd kan ik ook wel eens op bezoek gaan bij rokgenoten...
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door RokSterNL »

Bij deze ben je bij mij van harte uitgenodigd. Je woont toch als ik het goed heb in de een straal van 15 kilometer vanaf Den Haag ?
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: In rok naar jptje in Helmond geweest

Bericht door jptje »

het uitzicht dat je bij mij hebt is iderdaat mooi.
het is een sportpark met verschillende sporten,
maar vornamelijk voetbal.
hier is ook het helmond sport stadion te vinden.ow ja die peuken bak ben ik gewoon vergeten te legen :oops: ,is niet van 1dag hoor,eerder 2weken.peuken bak binnen was wel leeg(athans aan het begin van de dag :roll: )
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Plaats reactie