Hardlooprokjes

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Hardlooprokjes

Bericht door RokSterNL »

Voor de sportieve mannen onder ons die aan hardlopen doen. Er bestaan hardlooprokjes. Helaas zijn ze er alleen weer voor de dames in allerlei kleuren en dessins. Mocht je dat te gedurfd vinden kun je altijd nog een zwart hardlooprokje aanschaffen. Maar uiteraard kun je zo'n rokje ook kopen al doe je niet aan hardlopen. Volgens wat op de site staat zit het lekker en staat het ook leuk, dus waarom niet kopen :?: Het is maar een idee.

Je kunt het vinden op dit webadres: http://www.hardlooprokjes.nl/
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Hardlooprokjes

Bericht door ecokilt »

Ik haat dit ssort reclame
een looprokje maakt de vrouw.
Ik snap niet dat vrouwen constant iets nodig hebben en moeten kopen (zeggen de reclamejongens) om zich vrouw te voelen.
Ik weet dat ik een man ben - gewoon- en heb niks nodig extra om mij man te voelen.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Hardlooprokjes

Bericht door willi »

Volkomen zinloos. Inderdaad Eco, maar vrouwen vormen nu eenmaal een belangrijke markt voor de kledingindustrie. Je kan met een goede reclamecampagne de gekste dingen aan ze kwijt.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Hardlooprokjes

Bericht door Jos »

vergeet niet mannen, dat volgens mij, net zoals bij tennisrokjes, er een broekje onder zit
een fervent rokdrager
jan

Re: Hardlooprokjes

Bericht door jan »

Rokster ontdekte dat hardlooprokjes alleen maar voor vrouwen te koop zijn. Maar daar vergis je je in, beste rokster:
kijk op www.runningkilts.com. Zal wel weer duur zijn via het web en de onzekerheid dat het past.
Eenvoudiger is het hard te lopen naar een sportwinkel waar tal van sportrokjes te koop zijn voor, lijkt mij, niet meer dan een paar tientjes.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Hardlooprokjes

Bericht door RokSterNL »

Nou ja, vergissen, het is eerder niet de volledige informatie hebben verkregen via internet, en daar kan ik niets aan doen. Toen kwam daar niets over naar boven. En uiteindelijk blijkt hier uit dus dat het toen nog niet bekend was. De enige site die naar boven kwam toen ik dit artikel plaatste, was de site over hardlooprokjes voor vrouwen. Maar okay, prima toch als je weer iets gevonden hebt wat ook voor de mannen is. We zijn per slot van rekening hier op het forum om elkaar te helpen.
Plaats reactie