veel bekijks bij jeugd

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: veel bekijks bij jeugd

Bericht door w-sure »

ik overleg het even met mijn aanstaande. ze wou onze bruiloft net gebruiken voor mijn coming out. ik vind dit wel een mooie tussenvorm, dat er mannen in rok komen die mij van het forum rok voor mannen kennen. misschien dat er dan een kwartje gaat vallen ;-)
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: veel bekijks bij jeugd

Bericht door RokSterNL »

Ik vind dat je je het heel goed hebt gedaan. Voor de rest vind ik dat die lui zich aan moeten passen hier. Het is altijd wel heel erg frapant dat net altijd maar dan ook altijd zij er wat van te zeggen hebben. Ik heb van dat soort nu nog nooit eens positieve berichtgeving gehoord. Ze zijn altijd alleen maar in het nieuws als er iets negatiefs is.

Voor de rest ben jij lekker door gegaan met je rokdragen naar ik mag aannemen, Wichor.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: veel bekijks bij jeugd

Bericht door rokwens »

Wichor, bedoel je " NET " of bedoel je " NIET " gebruiken voor je coming out ?
Een weekdag om 16u is niet zo gemakkelijk voor een werkende mens.
Iemand van de groep hier is onlangs ook getrouwd en uiteraard was het onderwerp
" wat trekken we aan ? " erg belangrijk. Het is voor hem uiteindelijk uitgedraaid op
een tuniek met lange broek eronder. Het stond heel goed.
Voor haar , het traditionele witte kleed maar wel modern.
BTW : hebben jullie nog "kwartjes" om te laten vallen ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: veel bekijks bij jeugd

Bericht door w-sure »

ja sorry inderdaad ik bedoel juist niet. wat een freudiaanse verspreking (vertyping).
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: veel bekijks bij jeugd

Bericht door w-sure »

Heren,

Zoals gezegd willen we onze bruiloft net gebruiken om te provoceren en uit de kast te komen. We hebben liever niet dat er mannen in rok verschijnen.

Bovendien is de setting nogal klein en hebben we ook anderen die wilden komen geadviseerd niet te komen, dus kunnen jullie beter ook zonder rok niet komen.

We drinken er op de meeting wel een borrel op op mijn kosten.

groet,
Wichor
Plaats reactie