in rok in de supermarkt

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

in rok in de supermarkt

Bericht door Jos »

gisterochtend zoals gewoonlijk in rok voor de wekelijkse boodschappen. Bij de kassa een leuk kort gesprek met een vrouw in jeansbroek van ca. 50 jaar.
Zij vond het heel leuk, dat ik in rok liep en vond ook dat de mannen het volste recht hebben een rok te dragen.Ze vond het mij heel goed staan.
Onderstaand betreffende kleding; ik vond het zelf nogal saai, maar had wel een vrolijker uitdrukking op mijn gezicht als op de foto (fel tegenlicht)
Bijlagen
kleding in supermarkt 7-11-09.jpg
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door RokSterNL »

Prachtig, zo zie je Jos, het kan. Goed dat je er een foto bij hebt geplaatst. Maakt het bericht aantrekkelijk.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door willi »

Trek je buik wat in Jos!
Geintje!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door Jos »

helemaal gelijk willi
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door RokSterNL »

En ik niet dan ? Ik voel mij hier echt een sukkel, die maar blijft posten.

Ik organiseer geen enkele bijeenkomst meer, en zal vanaf nu niet meer meepraten hier. Wie een bijeenkomst wil organiseren doet dat dan maar zelf, mijn bijdrage lever ik hier niet meer aan. Of ik kom zal ik dan wel bezien.

Ik ben toch een einzelganger.

Sorry, ik blijf wel lid om zo op de hoogte te blijven en om als medebeheerder het forum in de gaten te houden. Maar ik zet er nu definitief een punt achter om zelf nog mee te praten. Sta toch buiten het speelveld. Het ga jullie goed.

Ik lijk net Heintje Simons, komen en gaan, maar nu is het definitief gaan.
manrokkilt
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:54

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door manrokkilt »

Waar komt dit plots vandaan?
Ik ben slechts een sporadische bezoeker en heb het voorgaande wellicht gemist, maar uit deze posts blijkt volgens mij toch geen enkele kwaadwillige boodschap?? Vanwaar dan de plotse woede-aanval?
Graag even verduidelijken aub wat er gaande is.
Dit soort reacties schrikt eventuele nieuwe bezoekers zeker af en dat zouden we toch moeten kunnen vermijden, denk ik.

Even rustig laten bezinken en dan alles bijpraten. Kan veel miserie besparen.

prettige dag aan alle liefhebbers van de mannenrok...
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door w-sure »

RokSter is af en toe snel van zijn stuk gebracht. Dat is nergens voor nodig, ook niet in dit geval. Het is een eigenschap die nu eenmaal in hem zit waar hij zelf ook weinig aan kan veranderen (hoewel hij dat volgens mij wel graag zou willen) zo begreep ik van hem tijdens de bijeenkomst in Breda.

Volgens mij komt het in dit geval omdat mensen wel op Willy's opmerking reageren en hem gelijk geven en niet tegen RokSter zeiden dat hij zo'n mooie bijdrage had geleverd. Ik zal dat maar op mij nemen dan.

RokSter dank je wel voor je mooie bijdragen aan dit onderwerp en aan andere onderwerp. Wij waarderen dat en blijf gewoon actief (maar ik verwacht ook niet dat je er defeinitief mee stopt hoor).
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door Jos »

RokSterNL schreef:En ik niet dan ? Ik voel mij hier echt een sukkel, die maar blijft posten
had in de snelheid over jouw reactie heen gelezen, was direct naar de laatste reactie gegaan.

Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk een foto erbij te zetten.
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door willi »

Beste Rokster, ik begrijp dat je je gepasseerd voelde omdat er niet meteen op jouw posting gereageerd werd.
Maar je moet wel begrijpen dat 'dit' het item van 'Jos' is.
Dus is het terecht dat we ons zoveel mogelijk op hem richten.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: in rok in de supermarkt

Bericht door RokSterNL »

Nog even dan. Ik had mij ook tot Jos gericht, niet tot een ander. Maar ik zie nu dat Jos ook al een reactie gegeven heeft.

En net wat Wichor zegt, hij weet wat er met mij aan de hand is, waarom ik zo nu en dan zo kan reageren. Dat heb ik hem op de bijeenkomst verteld. Ga ik verder niet hier doen.
Plaats reactie