Vraag voor interview over Rokken voor mannen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Vraag voor interview over Rokken voor mannen

Bericht door RokSterNL »

Hallo beste rokvrienden,

Kreeg vanmiddag via mijn eigen website een bericht binnen. Zie hieronder haar bericht en daaronder weer mijn reactie aan haar.

Zijn er nog meer mannen die mij al persoonlijk kennen en dan ook bij dat interview aanwezig willen zijn ? Zou wel leuk zijn, want dan kunnen we ons statement nog meer verduidelijken. Ik heb haar e-mailadres wel weg gelaten.

::Naam : Anna Sesay
::E-mail :
::Bericht : Hallo,
mijn naam is Anna en ik ben student culturele antropologie en ontwikkelingssociologie aan de Universiteit van Amsterdam. Mijn eindpaper in Genderstudies ga ik over kleiding, gender en maatschappij schrijven en ik zou je heel graag willen interviewen over je eigen ervaringen. Als dat je leuk lijkt, dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet
Anna


Reactie van RokSterNL: Hallo Anna

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik stem er mee in, de enige voorwaarde die ik er aan verbind is dat het een integer en respectvol interview wordt, en als je daar een scriptie of wat dan ook over maakt, dat het wel serieus gebeurt. Want niet alleen ik als rokdragende man ben daar mee geholpen, de hele groep mannen die hier voor strijden. Vrouwen hebben ook de broek na jaren van strijd gewonnen, zo willen wij het ook met de rok voor mannen bereiken. Dat kan dus alleen maar als het serieus gebeurt.

Als ik eventueel nog mensen zover kan krijgen is dat een bezwaar ?

Ik weet het natuurlijk of men wil, maar ik wil het proberen.

Nogmaals mijn goedkeuring om mij te interviewen heb je.

Hoe spreken we het af, het is misschien het handigste als je bij mij thuis komt.