H&M mannenrok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: H&M mannenrok

Bericht door rokwens »

Ik ben in het weekend naar de H&M te Antwerpen geweest
Op de afdeling trendy-men zei de verkoopster me dat de mannenrokken goed verkopen en
dat ze inderdaad ook zeer snel uitverkocht waren.
Ze hoopt die snel weer binnen te krijgen om de mannen te kunnen verder helpen die
ernaar vragen. Maar of ze nog gaan komen en wanneer was niet te zeggen.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Kiltman
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 dec 2009 16:14

Re: H&M mannenrok

Bericht door Kiltman »

Vind ik afschuwelijk van H&M. Heb meteen na aankondiging de datum van beschikbaarheid in Antwerpen gevraagd. Tot vandaag geen antwoord gekregen. En nu blijken ze reeds uitverkocht?!? En waar zijn die kopers dan? Toch niet in het straatbeeld.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: H&M mannenrok

Bericht door Ludwigcw »

Kiltman,

Ik vind het vreemd dat je nog steeds geen antwoord gekregen hebt. Naar waar mail je juist. Ik heb de eerste keer naar info@hm.be gemaild. En vlug antwoord gekregen van onderstaande mevrouw, die blijkt het best op de hoogte te zijn. Zelfs nu kreeg ik binnen de tweetal dagen antwoord. Haar mail adres staat onderaan haar contactgegevens. Voor deze model van rok denk ik dat we te laat zullen zijn, maar als we blijven mailen en vragen om een mannenrok zullen ze uiteindelijk wel begrijpen dat er daar een constante markt voor is.
We mogen ze niet gerust laten. De ontwerpers hebben het al begrepen nu moeten we het de winkelketens nog duidelijk maken. En niet enkel H&M, ik ben van plan andere kledingsketens te mailen met als voorbeeld het succes en vele positieve reacties op internet betreffende de H&M mannenrok. Iets dat iedereen hier zou moeten doen !

SANNE BUSSCHOTS
H&M - HENNES & MAURITZ BELUX
MAGDALENASTEENWEG 51, RUE DE LA MADELEINE - 1000 BRUSSEL/BRUXELLES
PHONE: +32 (0)2 219 98 70. FAX: +32 (0)2 219 79 39.
sanne.busschots@hm.com | http://www.hm.com

Ludwigcw
Kiltman
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 dec 2009 16:14

Re: H&M mannenrok

Bericht door Kiltman »

Ludwigcw;

Heb vraag gesteld via hun website en hun contact-tab. Weet niet precies wie ik dan bereik. In ieder geval geen antwoord gekregen.
Goed idee om meerdere ketens aan te schrijven of te mailen om hen attent te maken op de markt van mannenrokken. Doen!!
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: H&M mannenrok

Bericht door Jos »

Via de duitse site nieuwe info gevonden over de mannenrok van H&M:
http://dress2kilt.eu/s0_hm.htm
een fervent rokdrager
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: H&M mannenrok

Bericht door DIDI69 »

Nav het Duitse artikel over de "H&M" rok, ga ik deze week nog eens naar de winkel te Antwerpen.
Vragen wanneer deze rok in Belgie (Antwerpen, .....) beschikbaar gaat zijn, tevens ze met de H&M website en artikel confronteren, het oncommercieel is ons mannen zo in de kou te laten staan.
Update will follow ...
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: H&M mannenrok

Bericht door Ludwigcw »

DIDI69,

Mailt het anders ook nog eens door naar het E-mail van Sanne Busschots dat ik hier drie antwoorden terug vermeld heb.

Groeten Ludwigcw
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: H&M mannenrok

Bericht door DIDI69 »

De H&M "mannen" rok/kilt/skirt terug op de website ???

Vanavond tot mn verwondering de bewuste "niet te vinden / niet verkrijgbaar" rok terug op de site gezien.
Bij info staat wel vermeld: collection "autumn/winter 2009".

Via onderstaande link kan je bij "men" en ondergebracht bij "pants" (artikel 15 van 17) de rok zelf combineren met andere kledingstukken van H&M.
http://www.hm.com/be_nl/fashion/fashion ... udio.nhtml
Succes, kan je tenminste virtueel de rok eens aanpassen (nu nog de H&M mannenpanty)

Bye
Didi
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: H&M mannenrok

Bericht door Wiha »

Wel grappig. Even snel iets samen gesteld want zoals gewoonlijk weinig keuze qua mannenkleding. Krijg je zoiets als onderstaande foto bijvoorbeeld:
Eigen keuze
Eigen keuze
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: H&M mannenrok

Bericht door Jos »

zier er toch prima uit zo :)
een fervent rokdrager
Plaats reactie