Goedkope filmscènes

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Goedkope filmscènes

Bericht door willi »

Het was weer eens zover. Het geschifte mannetje in een jurk werd weer eens van stal gehaald. Ik hoor de regisseur van de film al mompelen: “Maak je niet druk, ’t was gewoon een geintje”.
Maar dan wel een geintje met een gigantisch lange baard. En het mannetje in die jurk was uiteraard niet om aan te zien; een soort rolmops met een stierennek. Toeval? Nee natuurlijk niet, het gaat er nog altijd in als koek om elke man in een rok of jurk voor te stellen als een psychopaat met een seksuele afwijking.
En door dit soort aftandse grappen en grollen van goedkope filmmakers, wordt het zenuwsidderend verwerpen van mannen in rokken, in stand gehouden.
Dank heer regisseur, vrachtwagens vol dank.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 230
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Goedkope filmscènes

Bericht door john »

Willy,
leg ajb eens uit over welke scene deze opwinding is.

John
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Goedkope filmscènes

Bericht door willi »

Titel van de film weet ik niet. Het betrof een soort portier van een appartementencomplex die in ruil voor jurkjes informatie over de mannelijke bewoners gaf aan dames. En dan in die jurkjes geperst, stond te dansen voor een spiegel.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 230
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Goedkope filmscènes

Bericht door john »

Ja,
dan kan ik begrijpen dat je dat niet leuk / positief vond.

Een positieve reactie zoals bij jou kapster is veel prettiger. Zoiets zou inderdaad eens uitgezonden moeten worden.

John
Plaats reactie